LED aqua effecten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Halo
    • Nov 2005
    • 178

LED aqua effecten

in de j&h shop staan 2 soorten led aqua effecten, ik weet niet of het mag dus zo niet verwijder het dan maar maar ik wou graag weten of mensen ervaring hebben met deze producten, ik zat te denken om er 4 tot 6 aan te schaffen om de foyer bij ons in het podium samen met een berg blacklight een sfeertje te geven op dance avonden.
    wat ik graag wil weten is:

- hoe is de lichtopbrengst?
    - hoe is de spreiding? krijg je van 5 meter een puntje of is ie mooi wijd.
    - algemene indruk?

het gaat om deze producten:

easytec led aquadot:

en de showtec aqua LED:

kom nou niet aan met je moet vari*lite kopen of watdanook, ik snap dat dit een budget product is dus ik verwacht geen wonderen maar is dit een goed bruikbaar product of is het helemaal ruk?

alvast dank
    steel verstandig...........................jat een appel!
    fietsen is gezond.....................eet meer fietsen!

MARkeTINg light.............nee dank u liever ROBE!
  • STim
    • Dec 2003
    • 55

Voor wat het waard is, ik heb nog niet met de LED variant van dit effect gewerkt maar wel met de gewone met een halogeenlampje erin, en dan van JBSystems. En ik kan wel zeggen dat deze voor het geld een mooi effect geven, verandert zachtjes van kleur en heeft een best grote spreiding. Idiaal om een lounge-achtig effect te maken. Maar deze veranderen ook niet van kleur zie ik. Waarom niet de gewone versie ipv LED ?

Comment

• laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

De lichtopbrengst van de Showtec is bijna nihil als je ander licht in de buurt gebruikt. Om je een idee te geven: vanop 2.5 m hoogte naar de grond gericht verliest ie van gewoon standaard straatlicht (en neen ik heb het niet over die hoogrendements lagedruknatriumdamplampen maar over gewone zachte witte verlichting).
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

Working...