Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
Ik heb een blik in de MagicQ personality geworpen en de FAN MAX Macro die er bij zit roept kanaal 6 DMX waarde 000 aan, de FAN MIN Macro roept kanaal 6 waarde 127 aan. Aan de toegewezen functies in de manual kan ik geen FAN optie halen. Behalve dat DMX waarde 000-049 gereserveerd zijn. Zou verder ook niet weten waarom deze macro er in zit.
@LJMalcolm:
Heb je de macro al een gebruikt op een AT250 en wat was het resultaat?
@JeroenVDV:
Zegt weinig over de personality programmeurs, want iedereen met de software in bezit kan zelf in no-time personalities maken, aanpassen of verwijderen. Zelfde geldt voor alle Macro's...
Mocht er iemand vanavond na de spannende pakjesavond niet kunnen slapen van wege het feit dat er een FAN Macro in de MagicQ personality zit wil ik met alle liefde dit in de groep gooien en kijken wat de reden is.
deze personalities stonden er al in toen ik hem van de cd af haalde en heb ik al wel eens gebruikt, na het uitzetten van de lamp ff fans op max en de heads reageerden ook gewoon door de fans maximaal aan te zetten. Het geluid van de fans werd harder en er kwam ook meer lucht uit dus dan doen ze het toch wel lijkt mij
Comment