Probleem Jands Event 408

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lurifax
    • Oct 2006
    • 30

Probleem Jands Event 408

Hallo allemaal,
    Ik weet onlangs hoe deze tafel werkt,alleen ja nu komt het.
    Gister heb ik even die floppy erin gedaan met die software,nja alles gedaan zoals werd gezegt.
    Maar nu heb ik het probleem dat als ik een fader aan schuif dat er 4 lampen branden terwijl ik er maar 1 heb gepatched.
    Of ja 1,ik heb 2 lampen op 1 kanaal gepatched(hardpatch) maar goed fader 1 is dmx 1
    Ik zou dus nu 2 lampen moeten hebben die branden,nu branden er vier.
    Verder kan ik nergens terug vinden hoe ik dit voor elkaar krijg.
    Misschien weet iemand van jullie het of kent dit probleem?

Zou erg fijn zijn als je me kon helpen.

Groeten Joyce
    " De dichter zocht een opener "
  • Barthez
    • Dec 2003
    • 256

Hoi Joyce, weet je zeker dat er maar een dmx kanaal gepatched is onder fader 1? (zie patch - faders - ch 1)

Wat heb je geladen vanaf het floppy, systeem software of een show?
    Als de tafel nog leeg is, probeer dan eens een harde reset (tafel uit, 4 knoppen boven de masterfaders ingedrukt houden en tafel aanzetten)

Als het probleem er dan nog is lijkt het mij dat er meerdere kringen op hetzelfde adres gepached zijn, controleer dus ook even de adressering van je dimmerpack.

Je zou ook eerst dmv een monitor aan de tafel hangen kunnen kijken of je desk wel meerdere dmx kanalen uitstuurt wanneer je één fader openschuift..
    Goed plan! ...doen we niet!

Comment

• lurifax
      • Oct 2006
      • 30

Alles gecheckt,nee geen meerdere kringen of dergelijke.
      Alles klopt gewoon volgend die tft scherm,en nee geen show gewoon wat software die ik nodig had voor headjes.
      Ging even checke of ik vast wat dingen kon bekijken,mja goed,dat je dan opeens dit krijgt...... heel vaag... mja goed ik weet het ook niet.
      Ennuh resetten ook heel vaak gedaan.

grtz...

Comment

• lurifax
        • Oct 2006
        • 30

Oja het gaat btw over convetioneel licht

Comment

• Halo
          • Nov 2005
          • 178

Originally posted by lurifax
          Oja het gaat btw over convetioneel licht
          dat moet wel he met dimmers en op een jands fixtures onder schuiven zetten is alles behalve handig.

maargoed ff naar je probleem:
          heb je de tafel al in single mode gezet? dit doe je onder het setup menu, verander dual mode in sinlge mode en bij aantal faders zet je 48 neer.
          en zorg dat de 2 middelste knopjes van de 4 waarvan de meest rechtse de DBO is (sorry heb de tafel of een boekje nu even niet bij de hand) maargoed uit dat rijtje van 4 moeten de middelste 2 knopjes groen branden (niet rood of uit maar groen)

als het nu nog niet werkt ligt het niet aan de tafel
          steel verstandig...........................jat een appel!
          fietsen is gezond.....................eet meer fietsen!

MARkeTINg light.............nee dank u liever ROBE!

Comment

• lurifax
            • Oct 2006
            • 30

Gecheckt,mja zal morgen wel even uitzoeken misschien is er ergens anders fout gegaan,weet alleen dat er verder nog iemand anders achter is geweest,mja zal alles anders even nog een keer resetten ofzo....maar toch bedankt

Comment

• lurifax
              • Oct 2006
              • 30

opgelost,hadden iets over het hoofd gezien ,weet nie meer wat het was...maar goed het is opgelost

Comment

Working...