Enigma Light Controller Curcus Gezocht

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj_jr
    • Dec 2006
    • 16

Enigma Light Controller Curcus Gezocht

Hallo,

Ik heb een baan aangeboden gekregen in een discotheek waar ik soms draai als LJ.
    De LJ, die er eerst stond gaat weg, en daarom vroegen ze aan mij of ik hem wou opvolgen. Ik heb natuurlijk gelijk ja gezegt!

Maar het probleem is er staat een enigma tafel en ik weet er nog niet zo veel van af!

Zijn er voor deze tafel ook speciaale cursussen?

Alvast bedankt,
  • DJ_matthias
    • Jun 2005
    • 620

Originally posted by dj_jr
    Hallo,

Ik heb een baan aangeboden gekregen in een discotheek waar ik soms draai als LJ.
    De LJ, die er eerst stond gaat weg, en daarom vroegen ze aan mij of ik hem wou opvolgen. Ik heb natuurlijk gelijk ja gezegt!

Maar het probleem is er staat een enigma tafel en ik weet er nog niet zo veel van af!

Zijn er voor deze tafel ook speciaale cursussen?

Alvast bedankt,
    de allerbeste cursus kan je krijgen bij... de vorige LJ.
    hij heeft altijd met die tafel gewerkt, dus hij kent ze het beste!
    en anders word het een zaterdagje klooien met je tafel, tot je ze kent
    we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
    Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• dj_jr
      • Dec 2006
      • 16

is een optie maar ik zoek gewoon een cursus die gegeven word door mensen die de tafel echt helemaal begrijpen.....
      maar toch bedankt voor je idee

Comment

• sjoerd
        • Apr 2004
        • 341

heb je al wel een handleiding? gewoon lezen en er mee gaan oefenen, dat werkt t beste. Ik werk regelmatig met een enigma, maar ik vind t maar een raar apparaat eerlijk gezegd...

Comment

• dj_jr
          • Dec 2006
          • 16

Ik heb een handleiding ja...
          maar ik wil het van iemand leren die er veel ervaring mee heeft.
          En gewoon alles van die tafel weten!

Comment

• JAroen
            • Dec 2006
            • 16

Ik heb ooit die cursus gedaan, je kunt hem doen via de leverancier van de enigma. Dus je moet eigenlijk even weten waar die gekocht is. De cursus wordt namelijk bij de importeur in België gegeven. En aan een manual heb je inderdaad niet zoveel, tenminste niet aan de nederlandse versie want die word door diezelfde importeur gemaakt en is gewoon een samenvatting van de cursus. Je kunt er twee verschillende cursussen doen, één voor de gebruiker en één die het hele concept enigma bevat. Incl. installeren programeren enzovoort enzovoort die hele cursus duurt een dag en als je een backup van je eigen enigma meeneemt kun je daarmee oefenen.

Comment

Working...