ADB memorack geeft geen output

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • axs
    Moderator
    • Jun 2002
    • 2687

ADB memorack geeft geen output

Afgelopen weekend op job een ADB memorack die niet mee wou werken.[LIST][*]patch OK[*]DMX-waardes in view DMX OK[*]RUN was opgelicht[*]prior mem/DMX op HTP (wat mijn eerste gedacht zou zijn, dat deze masked stond)[*]dimmer aantal en type correct ingesteld[*]dimmercurve op lineair[*]thermostats waren OK[/LIST]
    echter geen output
    Bij testen via testchases in het menu, geen output
    editen van geheugens, ook geen output...

uiteindelijk tot 2x toe een reset (clear all) moeten doen, en toen reageerde de dimmer wel op DMX, echter niet volgens de patch, maar telkens met 2 kanalen ertussen.

Iemand een idee?
    Uiteindelijk show kunnen draaien, maar het houdt me toch bezig...
    Last edited by axs; 12-12-06, 16:21.
    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!
  • NiTRO
    • Sep 2002
    • 677

register IC's die niet goed worden aangestuurd? Gezien de fout dat hij steeds om de twee niet aanstuurd. Processortje misschien niet helemaal lekker, omdat ie na een clear all wel weer iets doet.....

zijn maar wat suggesties.....hopelijk kun je er wat mee

Comment

• Jan Kortbeek
      • Jan 2004
      • 37

Ik zou even naar Controllux bellen in Hoofddorp. Zij zijn de importeur van ADB. Telefoonnummer: 023-5544600

Groetjes,

Jan

Comment

• axs
        Moderator
        • Jun 2002
        • 2687

Rack had ik op job, is nu dus terug bij de productiefirma en daar ligt ie nu op de testbank
        If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

Working...