Oude freestyler versie gezocht

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj empire
    • Mar 2006
    • 46

Oude freestyler versie gezocht

hey,
    ik ben op zoek naar een oudere versie van het dmx programma freestyler.
    waarom? omdat de de nieuwere versie een bug heeft waardoor de 3d vizualizer (sunlight) niet werkt.
    Als het goed is werkt die wel bij de oudere versie, dus als iemand een linkje heeft naar die oudere versie....

alvast bedankt!
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

Kan je even versie nummers vermelden van de versie die je zoekt en van de versie met een bug. Alvast dank
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• dj empire
      • Mar 2006
      • 46

Originally posted by moderator
      Kan je even versie nummers vermelden van de versie die je zoekt en van de versie met een bug. Alvast dank
      ik weet alleen dat versie 2.91 (de nieuwste) die bug heeft.
      Als het goed is heeft de oudere versie die bug niet. welke versie dat is weet ik niet, ik weet alleen dat hij ouder moet zijn als 2.91.

Comment

• Ralph Hees
        • Nov 2005
        • 183

Op het forum van freestyler word een beta versie vrijgfegeven waarin het is opgelost. Gebruik hem zelf ook.

Comment

• dj empire
          • Mar 2006
          • 46

Originally posted by Ralph Hees
          Op het forum van freestyler word een beta versie vrijgfegeven waarin het is opgelost. Gebruik hem zelf ook.
          ja dat heb ik ook ergens gelezen, maar nu is het probleem ddat het forum van freestyler offline is

Comment

• dj empire
            • Mar 2006
            • 46

hey er mag een slotje op dit topic, want sinds gisteren staat er een nieuwere versie op de freestyler website!
            hierbij werkt wel alles.

greetz
            Last edited by dj empire; 17-12-06, 12:15. Reason: vernieuwen

Comment

Working...