Alternatief voor MA 12/2

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • T-Nuzz
    • Dec 2002
    • 274

Smartfade is afgevallen. Net als de 12/2 heeft die "slechts" 4 CTM plaatsen per pagina. Ga volgende week eens de Jester bekijken bij een dealer hier in de buurt. Die staat nog steeds op nummer één. Groot voordeel bij die tafel is dat je de flash-toetsen onder de submasters als tap-speed kunt gebruiken bij de memory-chasers. Groot voordeel in mijn geval omdat de lichttafel tussendoor snel bediend moet kunnen worden door de dj. Chasers kunnen dan makkelijk onder submasters en op snelheid getapt worden. Wat standaardkleuren voor de scan's/mh's onder de submasters en klaar. Bij de MA is dat wat lastiger (snelheid CTM aanpassen).
    Heb je dat echt allemaal nodig?

Comment

• Maart@n
      • Jan 2007
      • 10

Originally posted by jurjen_barel
      MaXiM schijnt nogal kuren te hebben in (vooral) het intelli-gedeelte, daarvoor hebben we deze ook niet aangeschaft voor in ons theater. .
      Heb je deze kuren zelf ondervonden of alleen maar gehoord, ik weet vrijwel zeker dat als je een lsc kiest je toch wel een zeer robuuste tafel hebt die enig slag of stoot kan hebben, ik werk zelf met de Athom, dit is de versie voor de maxim ik heb er 4 scans, 4 movingheads, 32 parren, 2 blinders, en 2 rookpotten op heb er nog nooit geen enig problemen mee gehad. Kwa werken is hij haast het zelfde als de maxim..

Maar goed ieder zn ding zeg ik maar.
      No-name al weer 38 jaar:-D

Comment

• T-Nuzz
        • Dec 2002
        • 274

Ben eruit. Heb onlangs een Zero88 Jester 12/24 aangeschaft na eerst m getest te hebben bij DS Pro. Super eenvoudig in de bediening. Dit kun je iemand in 10 minuten uitleggen. Zo niet, check je de ingebouwde help-functie via de VGA-out. Zeer overzichtelijk, weinig gedoe met shift-knoppen e.d. Eenvoudig volgorde van actieve chase omkeren/bounce of random, etc. Ideaal voor éénmansklussen met lichten geluid of dixo. Verschillende bedrijfsmodi zodat je iedere leek aan het werk kunt zetten zonder dat ie iets fout kan doen. Aanrader als alternatief voor de 12/2 dus.

Tot slot: bedankt voor jullie bijdragen.
        Heb je dat echt allemaal nodig?

Comment

Working...