Basis curus Wholehog

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • axs
    Moderator
    • Jun 2002
    • 2687

Heb de meeting er niet apart bijstaan, beetje van veronderstelling uitgegaan dat die mensen ook blijven
    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• deloitte
      • Sep 2005
      • 135

heej,

zijn er ook mensen die zich hebben in geschreven uit de buurt van arnhem/nijmegen? daar kom ik vandaan... anders word het wel een hele verre reis met de trein...

gr bram
      Last edited by deloitte; 09-04-07, 11:28.
      voor de een z'n uitgang is voor de ander z'n ingang....

Comment

• axs
        Moderator
        • Jun 2002
        • 2687

Hi Guys,

Kunnen jullie me in een PM-tje even doorsturen wat jullie mailadres is zodat ik de showdisk kan doorsturen?
        Heb het maar van enkelen.

Alvast merciekes
        If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• axs
          Moderator
          • Jun 2002
          • 2687

Op vraag van enkelen zou ik eventueel ook dezelfde 'introductie' willen geven in Nederland, onder voorbehoud van genoeg interesse.
          Wie is er geïnteresseerd?

Comment

• aliblabla
            • Oct 2006
            • 8

wat is je doelgroep? je mikt denk ik niet op mensen die eigenlijk nog nooit met intelli licht hebben gespeeld, maar dit wel graag willen, of mensen die nooit verder zijn gekomen dan een sirius 24 ?

Comment

• axs
              Moderator
              • Jun 2002
              • 2687

Wil gerust het erg breed trekken en zelfs in de voormiddag een basis cursus 'licht' meegeven.
              Fixtures, toepassingen, DMX, ...

In principe ging ik uit van een minimale kennis van geautomatiseerde fixtures. Kennis van andere desks was niet echt een vereiste aangezien we heel basic zijn begonnen met het patchen via uitleg over tracking naar het programmeren van een cue en zo door daar playback opties en tips en trics.

Comment

• Harmen
                • Sep 2003
                • 379

een basiscursus whole hog lijkt me erg interessant, en gezien het ''succes'' in belgie moet het ook wel te doen zijn..

Comment

• JeroenVDV
                  • Mar 2004
                  • 963

Ben zeker geinteresseerd in iets soortgelijks in Nederland. Gaat mij om het maken van een "start" op de hog, maar zeker ook de tips/tricks, hoe handig de desk in te delen, en bijvoorbeeld uiteindelijk een voorbeeldshow kunnen programmeren die "showklaar" is, playbacks dus ook handig ingericht, paar cuelists erin, etcetera.
                  Creating shows beyond Imagination

Comment

• aliblabla
                    • Oct 2006
                    • 8

@axs: de minimale kennis over de fixtures zelf is wel aanwezig, ik heb er helaas alleen nog nooit mee mogen werken( lang leve de scholen zonder budget), maar zou dit zeker wel willen. als ik kan (en het geld heb) zal ik zeker aanwezig zijn.

Comment

• lj-jeronimo
                      • Nov 2006
                      • 10

nieuwe tafels aanleren??

Hallo,

Sinds een paar jaar doe ik het licht op fuiven hier in de buurt, meestal lokale fuiven van 500 tot 2000 personen. Momenteel gebruiken we Visual DMX als sturing. Hier ben ik zeer tevreden van maar ik wil eigenlijk meer. Ik zou graag wat grotere tafels aanleren (chamsys, avolites, hog,...). Ik had gekeken voor een cursus te volgen maar dan moet ik minstens 2 uur rijden iedere keer en dat kost natuurlijk weer zo veel geld . Nu is mijn vraag, zijn er minsen hier op dit forum die mij verder kunnen helpen om wat bij te leren die ook in de buurt wonen ergens (limburg, ik woon in kessenich dit ligt eigenlijk recht op de grens tussen Belgisch en nederlands limburg)???
                      Alvast bedankt

Groeten Jeroen

Comment

• Funmaker
                        • Jun 2006
                        • 922

ik ben dan ook wel (weer) geinteresseerd om wat bij te leren!

woon ook in Limburg (België)
                        Hold on a second, relax and listen...

Comment

• axs
                          Moderator
                          • Jun 2002
                          • 2687

Ik zal eens kijken of ik nog eens een cursusje op poten kan zetten.
                          Zal ten vroegste januari zijn... wegens druk druk en nog eens druk

Comment

• lj-jeronimo
                            • Nov 2006
                            • 10

Ok hoop dat het lukt. Alvast bedankt

Comment

Working...