Martin Lightjockey usb-dongle

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Controller
    • Apr 2002
    • 745

Originally posted by dj jeff--bluestarparty
    Hallo allemaal,

ik heb een probleem met betrekking tot Light Jockey, het is namelijk zo dat als ik een lichtshow afspeel (ook zonder show) de dmx waarde van alles om de zoveel tijd een fractie van een seconden naar nul gaat. Het licht niet aan de scaners want met de scanmaster werken ze prima. Volgens mij vertonen de movingheads dit probleem niet.
    Het zou ook aan mij manier van programeren kunnen liggen. Ik programeer de movement seq. door een snapshot te maken van de DMX-uitput en op te slaan als movment seq. (doe ik dat dan goed, heb nooit les gehad ofso)

bij voorbaat dank,

Jeffrey van Mastrigt
    Je zou eenvoudig een macro kunnen gebruiken.

1. selecteer je fixtures.
    2. kies pan en tilt
    3. zet ze even in het begin op center/ home
    4. kies macro
    5. stel macro in
    6. sla deze stap op als seq
    7. voeg seq toe aan cue.

tip. programmeer de movement los van de intensity.

Comment

• dj jeff--bluestarparty
      • Jan 2008
      • 11

Originally posted by LJ Dwain

tip. programmeer de movement los van de intensity.
      hoe???

verder trouwens heel erg bedankt, kan het niet testen want de licht pc is niet in mij bezit

groet
      licht is sneller dan geluid....... daarom ben ik de Light Jockey

BlueStarParty, at your service!

Comment

• Dave
        • Jan 2001
        • 757

Hoe?
        Transparant cue is je vriend.
        Dus niet alles in je sequence draaien, dat is scanmaster-techniek en zo beperk je jezelf genadeloos.

J en H Licht en Geluid® Forum - Search Results

Heb je even wat te lezen

In het kort:
        Sequence maken -> naar gewenste cueslot slepen -> opslaan als transparant cue.
        U x I = Boem.

Comment

• Marik
          • Jan 2006
          • 52

Originally posted by Jupilears
          Nou het lag hem nie zo zeer in de dongel als in de drivers en de pc hem zelve.. ( is dat correct zo?) affein.. Da Pc was pas een week oud en had dus nog geen usb 2.0 geinstaleerd terwijl ik de de dongel wel met een usb 2.0 had geinstaleerd.. veel vloeken en schelden later en wat hulp van het martin forum heb ik het voor elkaar gekregen om alles te laten werken. helaas nog niet helemaal tot behoren.. Zo zoek ik nog steeds een fixture profile voor een Cls RGB led par en een Cls 3 kannaals led dimmer (kan zo snel niet op de juiste naam komen sorry) Ook heb ik hevige strijd tussen Lightjocky en All (!) het licht.. als in: 4 martin scanners werken niet onder Modes 2, 2 Jb Imoves 5s werken niet geheel naar behoren en de bovengenoemde ledparren en led dimmer werken ook nog niet helemaal zo als het hoort.. ik had hier zo lang de fixture profile van een eurolite led par en een lsc citylight (voor de 3 kanaals dimmer).. Allemaal onder het motto het moet zo maar even..

iemand die eens een keer een middag tijd heeft om dat allemaal te maken voor een hele lieve LJ? alle andere nuttig info sugesties en tips zijn natuurlijk ook van harte welkom! alvasten alle bedankt!

Ik werk zelf al een aantal jaren met lightjockey en ken het programme van binnen tot buiten. Ik wil best even een keertje komen helpen en kan de fixture profiles ook wel voor je (laten) maken. Ik woon zelf in de buurt van Den-Bosch dus Rijsbergen is nog wel te doen. Ik moet dan wel het openbaar vervoer gebruiken maar ik wil best een middagje tegen een (kleine doch redelijke) vergoeding komen helpen. Verder via de mail?

Groet,
          Maarten

Comment

• dj jeff--bluestarparty
            • Jan 2008
            • 11

sorry, een tijd net gekeken, nu doet de link het niet (meer)

verder weer bedankt

jeffrey

Comment

• dj jeff--bluestarparty
              • Jan 2008
              • 11

schokknde fixtures met lightjockey

hallo allemaal,

van het weekend heb ik het geprobeerd en werkt prima heel soms gaat ie nog even naar nul maa is veeeeeel minder (denk door verkeerde dongle). nu heb ik nog een vraagje, is het mogelijk de snelheid van een cue te veranderen, zoja hoe heb al veeeel geprobeerd (had 6 uur om om te bouwen/programeren)

greetz,

jeffrey

Comment

• stekelvarke
                • Dec 2004
                • 1062

In het menu van je ques staat onderaan een icoon met een klokje. Als je daarop klikt krijg je een venster met faders, hiermee kan je de snelheid instellen.
                exit night into LIGHT

Comment

• gyon15
                  • Sep 2008
                  • 4

ik heb de demo van daslight virtual controller 2 gedownload en werkt prima met scenes maken enz. maar als ik mijn scenes live ga afspelen en klik de scene aan dan gaan de lampen van alles doen maar wat niet de bedoeling is. kan iemand me helpen?

Comment

Working...