ik denk (persoonlijk) dat het gewoon een feit is.. dat de gebruikelijke lichttafels.. stabieler zijn dan computers met speciale software & interface.
Lichttafels zijn er op gebouwd om vrij hoge capaciteiten aan te kunnen, de standaard computers zijn er niet voor bedoeld, een discotheekje of iets simpels valt er nog wel mee te doen.. maar voor de serieuze productie's, staat denk ik elke lichttechnicus wel graag achter een normale lichttafel.
Ik denk ook persoonlijk dat over een jaar of 3/4, de computers zo modern & krachtig ontworpen zijn, dat de lichtshows er makkelijker vanaf draaien.. a'fijn een punt voor later.. voorlopig nog maar mooi de lichttafels met de schuifjes en de knopjes welke we gewend zijn?
De mening dat ik Sunlite beter vind dan Daslight,
Sunlite is een uitgebreidere, stabielere software.
Als ik met Daslight bezig ben, crashed deze eerder dan Sunlite.
Wat hiervoor de rede is weet ik persoonlijk ook niet.
Sunlite is kwa mogelijkheden, net wat makkelijker werkend, ik zelf weet ook niet precies waarom, maar als ik moet kiezen ga ik elke keer nog voor sunlite.
Hebben jullie de Het nieuwe product al gezien van Sunlite?
Soort van PDA/MDA Touch, waarop je je bende kan aansturen geloof ik.
Wel interessant om over te discusseren denk ik.
Lichttafels zijn er op gebouwd om vrij hoge capaciteiten aan te kunnen, de standaard computers zijn er niet voor bedoeld, een discotheekje of iets simpels valt er nog wel mee te doen.. maar voor de serieuze productie's, staat denk ik elke lichttechnicus wel graag achter een normale lichttafel.
Ik denk ook persoonlijk dat over een jaar of 3/4, de computers zo modern & krachtig ontworpen zijn, dat de lichtshows er makkelijker vanaf draaien.. a'fijn een punt voor later.. voorlopig nog maar mooi de lichttafels met de schuifjes en de knopjes welke we gewend zijn?
De mening dat ik Sunlite beter vind dan Daslight,
Sunlite is een uitgebreidere, stabielere software.
Als ik met Daslight bezig ben, crashed deze eerder dan Sunlite.
Wat hiervoor de rede is weet ik persoonlijk ook niet.
Sunlite is kwa mogelijkheden, net wat makkelijker werkend, ik zelf weet ook niet precies waarom, maar als ik moet kiezen ga ik elke keer nog voor sunlite.
Hebben jullie de Het nieuwe product al gezien van Sunlite?
Soort van PDA/MDA Touch, waarop je je bende kan aansturen geloof ik.
Wel interessant om over te discusseren denk ik.
Comment