"Sahara fan"

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Martijnvanthiel
    • Oct 2002
    • 104

"Sahara fan"

Ik ben op zoek naar een slakkenhuis? fan van sahara. Heb er al veel gezien maar kan nergens de importeur of dealer vinden. Ook niet via de zoekfunctie van dit forum. Heeft iemand enig idee waar ik een dergelijke fan kan bestellen?

Alvast bedankt voor de reacties...
    Met vriendelijke groet,

Martijn van Thiel
  • 4uss
    • Aug 2005
    • 578

Ik weet verder ook niet veel van die dingen, maar als ik ga Googlen kom ik uit bij de firma Dri-Eaz (Dri-Eaz Products, Inc - First in Drying Solutions).
    Daar kun je kiezen tussen 3 versies van de 'Sahara'-lijn:
    Dri-Eaz Sahara Pro X3 TurboDryer - Ultimate airmover for restoration pros
    Dri-Eaz Sahara HD TurboDryer - More power for more applications
    Dri-Eaz Sahara E TurboDryer - durable performance airmover

Kijk zelf maar even... ik kan me alleen herinneren dat ze er ook in het zwart zijn, want blauw staat op het podium nou niet echt mooi...

Comment

• Kevin_DM
      • May 2003
      • 577

misschien kan je hier ook eens kijken:

Soler & Palau
      --- watt ever you want ---

Comment

• 4uss
        • Aug 2005
        • 578

Ja, op die manier kan ik de lokale bouwmarkt ook wel noemen, maar Martijn had het hier expliciet over de Sahara, en die vind ik bij Soler & Palau toch niet terug.

De importeurs/dealers van Dri-Eaz zijn Aresco B.V / Dirksen Cleaning Systems uit Almelo, tel 31 (0) 546 54 97 22 (van de website van Dri-Eaz)

Comment

• deurklink

Originally posted by 4uss
          Ja, op die manier kan ik de lokale bouwmarkt ook wel noemen, maar Martijn had het hier expliciet over de Sahara, en die vind ik bij Soler & Palau toch niet terug.

De importeurs/dealers van Dri-Eaz zijn Aresco B.V / Dirksen Cleaning Systems uit Almelo, tel 31 (0) 546 54 97 22 (van de website van Dri-Eaz)
          (off-topic)
          Ahhh nu "snap" ik waarom wij zo'n ding in de berm in almelo hebben gevonden een paar jaar terug! Bedankt voor het oplossen van een mysterie !

Comment

• Martijnvanthiel
            • Oct 2002
            • 104

mijn dank is groot... Ga morgen de importeur bellen en kijken of ze ook in het zwart geleverd worden
            Met vriendelijke groet,

Martijn van Thiel

Comment

• Controller
              • Apr 2002
              • 745

Ha mooi die dingen heb ik ook nodig voor een klusje zal ook eens bellen

Comment

Working...