design en visualisatiesoftware voor de mac

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JeroenVDV
    • Mar 2004
    • 963

Originally posted by kokkie
    Volgens mij is de Macbook al eens bekroond tot de beste portable windows pc. Lullig
    Heb er zelf 1 liggen, dus ik spreek ook uit ervaring. Afgezien van de continue sleep-problemen (na wake-up wordt regelmatig USB-hardware niet meer gevonden en WIFI-netwerken zijn verdwenen, na een restart allemaal opgelost, Apple heeft inmiddels toegegeven dat ze dat probleem nog steeds niet hebben kunnen oplossen), de beroerde audio-aansluiting (microswitch voor digitaal/analoog detectie die softwarematig NIET te omzeilen is), etcetera. Ja, leuk windows-machientje;
    Creating shows beyond Imagination

Comment

• ludwigvon
      • Jan 2009
      • 97

Originally posted by AJB
      Die bestaan dus niet... Alles wat te maken heeft met fatsoenlijke bouw zal worden voorzien van Mac OSX. Zo niet: snel weggooien en hopen dat het niet terugkruipt...
      juist Pc 's zijn voor masochisten die het slaafje van microsoft willen zijn

Zonder tot een pc - mac discussie te willen vervallen, wij gebruiken vectorworks studio op G4 - G5 OSX panther en op intel mac OSX leopard.

Het grote voordeel is dat alles door hetzelfde pakket loopt : architectuur plannen, mechanisch ontwerp, lichtontwerp en visualistie. Het nadeel is dat het toch een dure zaak is.

Groet,

L.
      We do architectural for a living and theatre for the Art...

Comment

• AJB
        • Jul 2003
        • 2289

Originally posted by JeroenVDV
        Kom je eens een dagje in m'n muziekstudio zitten werken?
        Alleen als het een ProTools studio met Macs is (heb ik zelf ook overigens dus hoef ik niet voor langs te komen).

Of ik veel te leren heb: tsja wie niet. Windows is bagger, wie dat tegenspreekt maakt zichzelf ontzettend ongeloofwaardig...
        If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
        ------------------------------------------------
        Arvid Buit
        Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5950

Tot zover het vrijdagmiddag afplassen van andere deelnemers.....

BOT! oftwel: design en visualisatiesoftware voor de mac.
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• badboyscrew
            • Aug 2000
            • 304

Capture komt met een macos versie uit

Capture
            '
            juist Pc 's zijn voor masochisten die het slaafje van microsoft willen zijn
            Nee Apple geeft het allemaal kado....
            groeten alex

Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.

Comment

• JeroenVDV
              • Mar 2004
              • 963

Originally posted by AJB
              Alleen als het een ProTools studio met Macs is (heb ik zelf ook overigens dus hoef ik niet voor langs te komen).
              Pro Tools is de slechtste MIDI-sequencer/instrument-host die er bestaat en alleen fatsoenlijk voor opnames/mixing (geeft gelukkig iedere audio-PRO gewoon toe). Hopeloos voor synth-componisten/producers dus.

Of ik veel te leren heb: tsja wie niet. Windows is bagger, wie dat tegenspreekt maakt zichzelf ontzettend ongeloofwaardig...
              Windows mag voor (sommige) gebruikers misschien bagger zijn, de Apple OS-en zijn voor ontwikkelaars bagger. Wie zo ver gaat zijn standpunt niet meer te verdedigen maar andermans standpunt af te kraken maakt zichzelf nog veel ongeloofwaardiger.

Ben benieuwd hoe de nieuwe Capture op Mac OS draait, en hoe de nieuwe engine sowieso gaat functioneren.
              Creating shows beyond Imagination

Comment

• RRRRik
                • Aug 2006
                • 27

ESP Vision voor Mac komt eraan!

De mannen van ESP Studio's komen zeer binnenkort met een Mac versie!

Uit ZEER betrouwbare bron vernomen..

Rik

Comment

• DeMennooos
                  • Aug 2000
                  • 1416

Voor de liefhebbers, Capture voor de MAC is uit.
                  Capture
                  Greetz,

DeMennooos

Stagehands are the infantry of show business

Comment

• V7 Productions

Ik heb jaren met Vivien event designer gewerkt...
                    Ben nu overgegaan op mac (PPC) en kan nu dus alleen Vectorworks draaien.

Het is inderdaad iets heel anders dan Vivien en daarom wil ik ook zsm weer terug, want ik kan gewoon echt niet werken met Vivien...

Ik zit nog te wachten op de Mac release van Capture, maar ben bang dat dit ook niet bedoeld is voor PPC...

Comment

• V7 Productions

En ik zie nu net dat Capture al uit is...

(Misschien moet ik toch het forum maar eens helemaal uitlezen voordat ik een reply plaats )

Ik ga het uittesten en ik hou jullie op de hoogte!

Comment

• V7 Productions

Heeel erg jammer!

Capture Sweden werkt niet op een mac met PPC CPU...

Moet ik toch doorgaan met de zoektocht naar een alternatief!

Comment

Working...