Heb er zelf 1 liggen, dus ik spreek ook uit ervaring. Afgezien van de continue sleep-problemen (na wake-up wordt regelmatig USB-hardware niet meer gevonden en WIFI-netwerken zijn verdwenen, na een restart allemaal opgelost, Apple heeft inmiddels toegegeven dat ze dat probleem nog steeds niet hebben kunnen oplossen), de beroerde audio-aansluiting (microswitch voor digitaal/analoog detectie die softwarematig NIET te omzeilen is), etcetera. Ja, leuk windows-machientje;
design en visualisatiesoftware voor de mac
Collapse
X
-
juist
Pc 's zijn voor masochisten die het slaafje van microsoft willen zijn
Zonder tot een pc - mac discussie te willen vervallen, wij gebruiken vectorworks studio op G4 - G5 OSX panther en op intel mac OSX leopard.
Het grote voordeel is dat alles door hetzelfde pakket loopt : architectuur plannen, mechanisch ontwerp, lichtontwerp en visualistie. Het nadeel is dat het toch een dure zaak is.
Groet,
L.We do architectural for a living and theatre for the Art...Comment
-
Alleen als het een ProTools studio met Macs is(heb ik zelf ook overigens dus hoef ik niet voor langs te komen).
Of ik veel te leren heb: tsja wie niet. Windows is bagger, wie dat tegenspreekt maakt zichzelf ontzettend ongeloofwaardig...If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
------------------------------------------------
Arvid Buit
Creative-Director / Artist-ManagerComment
-
Capture komt met een macos versie uit
Capture
'
juist
Pc 's zijn voor masochisten die het slaafje van microsoft willen zijn
groeten alex
Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.Comment
-
Of ik veel te leren heb: tsja wie niet. Windows is bagger, wie dat tegenspreekt maakt zichzelf ontzettend ongeloofwaardig...
Ben benieuwd hoe de nieuwe Capture op Mac OS draait, en hoe de nieuwe engine sowieso gaat functioneren.Creating shows beyond ImaginationComment
-
-
Ik heb jaren met Vivien event designer gewerkt...
Ben nu overgegaan op mac (PPC) en kan nu dus alleen Vectorworks draaien.
Het is inderdaad iets heel anders dan Vivien en daarom wil ik ook zsm weer terug, want ik kan gewoon echt niet werken met Vivien...
Ik zit nog te wachten op de Mac release van Capture, maar ben bang dat dit ook niet bedoeld is voor PPC...Comment
Comment