Technische schema Eurotech color strobo

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Techno_sapien
    • Jun 2007
    • 40

Technische schema Eurotech color strobo

hoi, ik zit met een eurotech color strobo die dienst durft weigeren... heeft daar iemand technische schema's van? greetz
    Hoe je die cd moet laten spelen??? Gewoon op het driehoekje drukken meneer...
  • Wouter Verlinden
    • Dec 2000
    • 263

Heb zelf onlangs met een setje van deze strobo gewerkt...

En toen was er ook eentje bij die soms weigerde...

Tikje tegen de DIP-switch (om DMX-adres te zetten) verhielp het probleem hier tijdelijk... dus misschien daar even kijken naar losgekomen solderingen?

Greetz,

W
    Wouter Verlinden
    Creative Sound & Light Development

Comment

• Techno_sapien
      • Jun 2007
      • 40

de mijne weigert volledig dienst, heel af en toe luistert hij, vooral als je lang je dmx laat aanstaan kan het ineens zijn dat hij meedoet
      Hoe je die cd moet laten spelen??? Gewoon op het driehoekje drukken meneer...

Comment

• Davo
        • Feb 2012
        • 1

Ik heb ook de zelfde strobo en deze weigert ook te werken?
        Ik werk met sunlite 2002 en heb al verschillende dmx adressen gebruikt, de strobo rechtstreeks op het dmx aangesloten, de dmx schakelaars heen en weer bewogen of dat ie misschien slecht contact maakt...

Ik heb 'm van een maatje van me, en die had 'm op een hardware dmx controller aangesloten en daar werkte die wel goed op zij hij?

als ik in sunlite op verschillende knoppen druk dan gaat ie af&toe random flitsen en en draait het rgb filter af&toe rond
        Iemand een idee hoe ik 'm werkend kan krijgen?

Comment

Working...