Namaak Pearl...???,
Collapse
X
-
Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!
"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro -
vriend van me kocht deze op de beurs, software zat er al op. Heb hem getest en ik kon kwa prestaties geen verschil ontdekken. Het voelt, draait en reageert als een echte pearl
dit is dan toch weer een andere. ik vermoed dat de bovenstaande leverancier een deal heeft gemaakt met het bedrijf dat deze maakte.
Deze heet een apollo 2048. Het merk is "oner". Ik vermoed dat het hier om een prototype gaat met een nog niet gedefineerde eigenaar (owner). Het zou natuurlijk kunnen dat het eerder genoemde bedrijf een deal heeft geslagen en deze dus nu op de markt brengt.
Op de flightcase zaten nog chinese pakbonnen van het vervoersbedrijf.
en nu de grap. Ik ga niet zeggen wat de prijs was, maar hij lag onder de 750 euro!!!!!!
Heb controlux hierover gesproken en ze waren niet echt geschokt of bezorgd of zo.
hey das makkelijk.. mag ik vragen hoe je die nu nog aan kan komen?? kijk, bij die "biersmijt" festijnen waar toch een bak licht staat is het wel handig om een tafel te hebben staan die allereerst niet al te veel kost en toch aanzienlijk veel functies heeft... en zo voor die kleinere klussen.. ideaal.. ik denk idd wat ze hier zeggen bij intensief gebruik wordt het wat spannender of ie het uithoud!!!
EDIT:
hmm nu ik ook de 2de pagina heb bekeken, en jja ook fkes op de site... maar wat dat betreft is mijn chinees nie al te best... dus ik denk dat we em ma laten staan en doorsparen voor een MA scancommander of iets degelijksEAW SB850 en DVA T-4 array:DComment
-
we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!Comment
-
Maar: dit is wel een factor waar we ons zorgen over moeten gaan maken! Over een paar jaar, zie je dat veel van de 'orginele' fabricanten failliet gaan, door deze kopieen!
Wat betreft de 'Showtec' tafeltjes. Deze ontwerpen zijn zelfs vrij! te verkrijgen. Alle botex, showtec, glp en elation (?) komen uit dezelfde fabriek. Als je maar in grote hoeveelheid besteld (lees: 1000den stuks) dan drukken ze er zelfs jouwn logo op, free!MEEO Audio Licht Rigging,
Mark van der Werff
GroningenComment
-
Nou, met het hele forum maar een zeecontainertje van die rommel bestellen dan???
Voor 500 euri wil ik zo'n ding hier wel eens hebben staan.
Groeten HugoRenkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!
"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" VarroComment
-
Er zijn al namaak pearl in de omloop die gewoon direct verwijzen naar de Avo manuals en software. De 2008 software heeft hierdoor wel meer als een half jaar vertraging door opgelopen. Alles word zonder pardon gekopieerd en verkocht. Als dit allemaal vrolijk toegestaan word, zal er veel meer tijd en geld in beveiliging worden gestopt door de ontwikkelaars...Comment
-
Wat dacht je van $3500 STUKSPRIJS bij minimumafname van 5 stuks? Lijkt mij nou net IETSJE realistischer... komt dus in de buurt van €2600... is nog spotgoedkoop lijkt meBeware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.Comment
-
nog nooit afgevraagd hoe ze aan die plannetjes komen?
nu als je weet dat ze in azië niet al te nouw liggen met contracten kun je je nog grotere vragen stellen.
schijnt dat een bedrijf dus naar chinese producent gaat met prototype, fabricant zegt dan prijs en krijgt prototype maar er worden alleen mondelinge overeenkomsten gemaakt waneer dit bedrijf dan trg komt vinden ze de producent niet meer en zit die ergens aan de andere kant van het land lkkr die tafeltjes te maken tgn helft van de prijs.
dan kun je zeggen stel dan toch een f*cking contract op.
nu dan wens ik je veel geluk maar dan word je product binnen 10jaar nog niet geproduceerd. je moet gwn geluk hebben dat je een goed te vertrouwen persoon vind, maar ik geloof er in ieder geval geen een.I'm DJ GooS not DJ goosEComment
-
nog nooit afgevraagd hoe ze aan die plannetjes komen?
nu als je weet dat ze in azië niet al te nouw liggen met contracten kun je je nog grotere vragen stellen.
schijnt dat een bedrijf dus naar chinese producent gaat met prototype, fabricant zegt dan prijs en krijgt prototype maar er worden alleen mondelinge overeenkomsten gemaakt waneer dit bedrijf dan trg komt vinden ze de producent niet meer en zit die ergens aan de andere kant van het land lkkr die tafeltjes te maken tgn helft van de prijs.
dan kun je zeggen stel dan toch een f*cking contract op.
nu dan wens ik je veel geluk maar dan word je product binnen 10jaar nog niet geproduceerd. je moet gwn geluk hebben dat je een goed te vertrouwen persoon vind, maar ik geloof er in ieder geval geen een.
uhm ligt het aan mij of geloof ik dit niet zo, want alles op basis van een mondelinge overeenkomst? lijkt me heel stug hoor, als je al 30jaar zaken doet met die chinees ok dan kan ik er in komen. Maar voor de eerste keer en dan ook het prototype achterlaten?
Ik bedoel ga jij naar een volledig onbekende klant, zet je daar een leuk showtje weg voor € 100.000,-- en dan hopen dat deze gaat betalen??
(zo ja bel me dan even, heb ik een paar hele leuke voor je)Comment
-
Massaproductie
STONE2048|Computer Light Controller|Products|&
Dit is de officiele website!
Kijk ook even bij het kopje: CERTIFICATEN!!!!!!!Last edited by MEEO Licht en Geluid; 19-09-07, 22:27.MEEO Audio Licht Rigging,
Mark van der Werff
GroningenComment
-
Vergeet ook niet dat je als fabrikant verplicht bent bij patentering en certificering van produkten al je technische specificaties e.d. openbaar moet maken. Deze gegevens zijn als je de juiste wegen bewandelt zo te bekijken en zo kan je dus een produkt namaken.Lid van het Front tegen zijlichtComment
-
hehe ja inderdaad
tafeltje kost 3000 dollar het stuk in hun prijslijst
oja vanaf 10 stuks 2900 dollar het stukComment
Comment