Namaak Pearl...???,

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • partydrivein
    • Jul 2008
    • 389

Er is nu zelfs wat vanuit de fabriek op youtube belandt
    YouTube - çç 2008,2048,2004,2000,Pearl Tiger ,Pearl 2004
    deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?

Comment

• kokkie
      • Nov 2003
      • 1166

Als dat solderen is, dan komt dat apparaat niet eens werkend de boot af.
      Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• gilbert
        • Jan 2004
        • 2

Pearl 2004 Kopie

zijn er inmiddels meer ervaringen met de namaak Pearl 2004 ???

Goede of slechte ervaringen ???

Comment

• Funmaker
          • Jun 2006
          • 922

ik hoop alleen slechte ervaringen
          deze week nog iemand die mij wist te vertellen dat zo een tafeltje op ik meen laundry day stond welke versie van de pearl weet ik zo niet meer maar kan zulke praktijken niet luchten!
          Hold on a second, relax and listen...

Comment

• rick1993
            • Nov 2007
            • 209

Op made-in-china.com staan ook een heleboel (imitatie) tafels. Bij sommige staat er ook nog pearl bij (voorbeeld pearl 2010). Het lijkt me toch niet dat Avolites het goed vind dat anderen hun producten importeren... Ik heb voor de grap de prijs eens opgevraagd, ik ben wel benieuwd.

pearl expert kloon
            licht dat licht mij wel

Comment

• BJD
              • Oct 2007
              • 771

Avolites bouwt vroeg of laat toch wel een encryption in hun core/software. Daar zit je dan met je namaak tafeltje zonder alle nieuwe mogelijkheden.

@kokkie: ik ben wel benieuwd naar je onderbouwing over het slechte solderen.

Comment

• rick1993
                • Nov 2007
                • 209

Originally posted by rick1993
                voorbeeld pearl 2010

Ik heb voor de grap de prijs eens opgevraagd, ik ben wel benieuwd.
                Als je deze zelf importeert kost dat 2680 dollar + 367 verzendkosten (DHL 3-4 dagen, en hopen dat ie aankomt...).

Dat is omgerekend 2245 euro voor een pearl 2010! (min. order 5 stuks)(ervanuitgaande dat ie aankomt)
                Last edited by rick1993; 12-02-10, 14:36.
                licht dat licht mij wel

Comment

• Svartrose
                  • Apr 2008
                  • 229

Zouden ze meteen alle bugs en onvolkomenheden uit de Pearl hebben gehaald?

Comment

• Outline
                    • Feb 2006
                    • 1434

Originally posted by partydrivein
                    Er is nu zelfs wat vanuit de fabriek op youtube belandt
                    YouTube - çç 2008,2048,2004,2000,Pearl Tiger ,Pearl 2004
                    Hebben we allemaal goed opgelet en bij het omdraaien van het boardje ook het schakelaartje gezien met het Avolites-logo?

Overigens lijkt het mij ook niet meer dan logisch dat Avolites al het printwerk in China laat maken. Misschien zelfs wel de hele console! Scheelt bakken met geld en zolang je nog 2 of 3 bewerkingen in de UK uitvoert, is het nog steeds 'Made in the UK'. Dus...

Comment

• Lala
                      • Sep 2008
                      • 370

Originally posted by Outline
                      Hebben we allemaal goed opgelet en bij het omdraaien van het boardje ook het schakelaartje gezien met het Avolites-logo?

Overigens lijkt het mij ook niet meer dan logisch dat Avolites al het printwerk in China laat maken. Misschien zelfs wel de hele console! Scheelt bakken met geld en zolang je nog 2 of 3 bewerkingen in de UK uitvoert, is het nog steeds 'Made in the UK'. Dus...
                      Ik weet dat Avolites hun tafels helemaal in Londen in elkaar zetten. Waar de onderdelen vandaan komen, dat weet ik ook niet, maar het assembleren van de tafels gebeurt helemaal bij Avo zelf...

Comment

Working...