ChamSys komt inderdaad met een 8 poort node, maar deze is voorzien voor maart 2008
Welke Artnet=>dmx converter
Collapse
X
-
Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).Comment
-
Even een kleine waarschuwing : als je Enttec producten rechstreeks in Australië besteld via hun webshop, komen er steeds nog importtaksen en btw bij. Dit geld overigens voor alle aankopen van alle merken komende van buiten de EG.
Enttec schrijft zelf op hun website dat het beter is aan te kopen bij hun erkende distributeurs, omdat deze extra kosten dan reeds zijn ingerekend. En door de grote afname, is de prijs zowat altijd lager dan via hun webshop.
Leveringen gebeuren ook veel sneller omdat er voorraad kortbij is, en het vergemakkelijkt ook de service na verkoop.
Om het over de interfaces zelf te hebben, Datagate en Ethergate MKII werken perfect op Grand MA, Chamsys tafels en ook Chamsys PC soft, althans hier hebben we ze zelf al op getest (er zullen ongetwijfeld nog meer tafels en software zijn die hier foutloos mee werken). Onze eigen Chamsys tafel heeft er zelfs standaard een datagate aan hangen.Last edited by Peter Vanhove; 04-12-07, 16:31.Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMSComment
-
Comment
-
Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
-
Idd ! Bedankt.
Inmiddels wat prijzen en modellen op een rijtje gehad. Ik ga op het moment nog altijd voor de Enttec ethergate met 2 universes, of de chamsys met 3 universes.
Maar ik kijk nog es even rustig rond, heb er geen haast mee.
Nogmaals sta ik nog open voor suggesties, dus wie weet nog meer merken/types ?Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!Comment
-
Misschien ook wel goed om weten, Enttec komt heel binnenkort met een Open DMX Ethernet kortweg ODE genoemd. Dit is een 1 universe Artnet IN of UIT (niet samen) convertor, en zal ongetwijfeld een even groot succes worden als hun USB interfaces. Prijs nog niet bekend, maar zal gegarandeerd de goedkoopste Ethernet interface op de markt worden.
Meer info op de Enttec website http://enttec.com/index.php?main_menu=Products∏=70305&show=descripti on&name=odeImport BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
-
Al enig idee of er meerdere van deze nodes op hetzelfde systeem ondersteund wordt ?
Anders koop ik me een ethergate mk2 en kan ik altijd nog uitbreiden door er een embedded pctje bij te zetten met enkele ODE's.
Leuk spul !Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!Comment
-
Een aantal leuke gebruiksvoorbeelden en de voorlopige datasheet op deze pagina ENTTEC
Volgens de datasheet kunnen er maximaal 256 van deze nodes (met elk 512 kanalen) op één 10/100BaseT Ethernet link tegelijk gebruikt worden.Last edited by Peter Vanhove; 06-12-07, 21:12.Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
-
De ODE staat pas op de website maar er staat ook dit bij "Shipping from 1 March 2008".
We hebben alvast de eerste 100 gereserveerd voor de BeNeLux, die dus begin Maart leverbaar worden.Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
Comment