wholehog 3 programmeer vraagje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • magicelmo
    • Mar 2007
    • 14

wholehog 3 programmeer vraagje

heb ene vraagje over hog3, ben sinds een tijdje bezig thuis het ene en ander te programmeren maar kom er met het volgende niet uit:

heb in m'n cue directory per type lamp cuelists met daar in maar 1 cue voor om makkelijk kleuren etc te kiezen, dit werkt.

maar nu heb ik ook het zelfde gedaan voor kleuren wissel chases..maar dan met cuelists met bv 2 cues er in en die dan met de functie "is a chase", mijn

probleem is dat als ik nu een andere kleuren chase kies of kleur dat de vorig door blijft lopen en dat je hem met de hand moet releasen.

Ik heb het ook geprobeerd met de functie "release on other go" aan, maar dan wordt de chase ok gereleased als je een kleuren chase van een andere type lamp start.

Weet dat je het ook kan doen met een cuelist met daar in een "link" regel om op die mannier een chase te maken, maar dan ben ik de optie van het in kunnen tappen van het tempo kwijt.

Ik hoop dat het een verhaal een beetje duidelijk is en dat er iemand een oplossing voor weet
  • Frank@highend
    • Oct 2005
    • 65

Hallo,

Als je mij nu eens je showfile stuurt zal ik er eens even naar kijken.
    Want het is mij niet helemaal duidelijk.
    Frank Schotman
    High End Systems

Comment

• magicelmo
      • Mar 2007
      • 14

waar moet ik hem heen sturen

Comment

• Frank@highend
        • Oct 2005
        • 65

Mail adres hier vermelden is niet slim ( MODJE)
        Even contact via de p.m.
        Last edited by Radar; 16-12-07, 23:13.
        Frank Schotman
        High End Systems

Comment

• DaDe
          • Jul 2004
          • 15

Waar ik veel gebruik van maak zijn de comment macro's. "RLxx" met op de plaats van de xx de cuenummer die gereleased moet worden. Zeer handige funstie trouwens, je kan ook de trhu gebruiken. Bv RL1>6. Zo heb ik alle vaste kleuren onder het touchscreen staan en op het einde een lege cue met enkel de cuelistmacro. Release ook steeds de cue waarin de macro staat.
          Als je dan je cuepage nog split over de twee schermen en goed met de views weet om te gaan kan je het gebrek aan knoppen op de tafel heel goed opvangen :-). Kleurenchases zet ik steeds onder een fader, vooral om de snelheid snel aan te kunnen passen en te pauzeren.
          More music, more fun!

Comment

• Mathijs
            Moderator
            • Aug 2002
            • 1353

Het is niet zo verstandig om e-mail adressen in een forum te plaatsen.
            Bot's trekken het adres van een website en daar komt de span.

Dan bent u gewaarschuwt

Comment

• magicelmo
              • Mar 2007
              • 14

Originally posted by DaDe
              Waar ik veel gebruik van maak zijn de comment macro's. "RLxx" met op de plaats van de xx de cuenummer die gereleased moet worden. Zeer handige funstie trouwens, je kan ook de trhu gebruiken. Bv RL1>6. Zo heb ik alle vaste kleuren onder het touchscreen staan en op het einde een lege cue met enkel de cuelistmacro. Release ook steeds de cue waarin de macro staat.
              Als je dan je cuepage nog split over de twee schermen en goed met de views weet om te gaan kan je het gebrek aan knoppen op de tafel heel goed opvangen :-). Kleurenchases zet ik steeds onder een fader, vooral om de snelheid snel aan te kunnen passen en te pauzeren.
              bedankt voor de tip , zal het stuk over macro's in de handleiding eens goed gaan doorlezen en kijken hoe ik eth dan ga maken precies.

Comment

• Frank@highend
                • Oct 2005
                • 65

Originally posted by magicelmo
                bedankt voor de tip , zal het stuk over macro's in de handleiding eens goed gaan doorlezen en kijken hoe ik eth dan ga maken precies.
                Dat zou ik zeker ook adviseren ( en daar staan meerdere macro's die heel erg makelijk zijn)en helemaal na het zien van jouw showfile.
                Als je eens wat meer advies / hulp wil hebben, laat het ff weten, dan maken we eens een afspraak.
                Je kan me ook altijd aanspreken op de theater vakbeurs in Rotterdam as. Januari.

mvg.
                Frank Schotman
                High End Systems

Comment

• magicelmo
                  • Mar 2007
                  • 14

ik heb je nog even een mailtjes gestuurd met een heel verhaal

Comment

Working...