Reacties graag, het ding is nu al even op de markt.
Martin smart mac
Collapse
X
-
Smartmac
Beste Mensen,
Hierbij een kort verslag over de Smart Mac.
De lamp is zeer compact en er komt een best grote hoeveelheid licht uit voor een 150 wat hmi lamp. Zelf gebruik ik de mh's bij tv opnames en voor drive in show.
Ben zeer tevreden over de lamp. Gobo's mochten er iets meer of iets andere figuren maar dit kan ik natuurlijk altijd nog zelf aanpassen. De kleuren zijn voldoende en goed.
Het enige nadeel vind ik als je er veel mee onderweg bent de connectoren aansluiting. Die zitten helemaal in de mh weg gewerkt. Natuurlijk gaat het wel maar het zou makkelijk zijn als ze net als alle anderen mh's de connectoren gewoon aan de buitenzijde hebben zitten. Heb nu alleen een paar probleempjes met de mh.
Smartmac 1 heeft problemen met de focus althans dat geeft hij aan.
Smartmac 2 heeft problemen met het gobo wiel.
Waarschijnlijk is dit een software bug want het werkt wel gewoon allemaal. Hier ga ik een dezer dagen eens naar kijken als het wat rustiger is.
Indien jullie nog vragen hebben pm me even want ik kijk niet veel meer op het forum omdat ik het momenteel erg druk heb met opnames.Zou degene met die fiep de zaal wille verlatenComment
-
Beide problemen zijn simpel te verhelpen door de spots te updaten naar versie 1.4.0
Bugfixes:
Ver. 1.4.0 2009-3-27
- LAER sometimes occured randomly without there being an error.
Ver 1.3.0, 2008-10-31
Faster & more precise color, gobo and focus reset.
Bug Fix: Accumulating gobo pos error, at very slow rotating gobo speed.
Bug Fix: FOER sometimes occurred randomly without there being an error
Bug Fix: Rot. Gobo could at some specific circumstances index 180 deg off.
User Support - <- KlikLast edited by Carpjes; 18-05-09, 18:08.Comment
Comment