Led sunstrips rgb 130 stuks gekoppeld ( mooie show )

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jangoos
    • Dec 2007
    • 4

Led sunstrips rgb 130 stuks gekoppeld ( mooie show )

Hoi

Kan er mij iemand vertellen hoe deze jongens dit gedaan hebben.

Ik stond alvast eventjes met grote ogen te kijken ( wow )

Website prachtige lichtshow : Party Industries :: PartyPics :: Uw bron voor fuiven en foto's!

Party Industries :: PartyPics :: Uw bron voor fuiven en foto's!

Party Industries :: PartyPics :: Uw bron voor fuiven en foto's!

Welke materialen gebruiken ze en waar kan je ze huren ( belgie natuurlijk)

show..
  • Harmen
    • Sep 2003
    • 379

lijkt op Mitrix, waar je het zou kunnen huren in belgie zou ik niet weten..

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3150

Ik weet niet precies hoe ze het daar hebben gedaan, maar ik weet dat iets dergelijks mogelijk moet zijn met bijv. Visual DMX. Het idee is dat je afbeeldingen of filmpjes naar grovere pixels vertaalt en dat naar DMX-waarden omzet. Vervolgens een heleboel universes aan bekabeling trekken en al die dingen adresseren.

Comment

• DJ_matthias
        • Jun 2005
        • 620

zou het misschien kunnen samenhoren met dit topic?

het is namelijk van hetzelfde feestje (Beerchallenge 2008)
        we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
        Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• Dasquo
          • Aug 2004
          • 10

led frames

Die led frames op de foto zijn afkomstig van Phlippo.
          Zo te zien hangt er hier 12m².

Afkomstig van de site van Phlippo:
          These alu frames are build around the i-flex ledstrings from Color Kinetics.

Comment

• stoffel
            • Jun 2005
            • 6

Inderdaad, deze led-frames zijn afkomstig van Phlippo . Momenteel hebben we er zo 150 in de verhuur zitten. Elk frame is 1x1m groot, is te koppelen met standaard Prolyte koppelingen ,en bevat 100 pixels. Op I love Techno, en het Gala van de gouden schoen werden ze alle 150 tegelijk gebruikt . http://www.phlippo.com/images/references/02_22.jpg

Comment

• SvB
              • Jan 2008
              • 16

Heb ik bestuurd. Geweldige dingen, heel makkelijk in gebruik en installatie. Alleen dat witte bakje in het video management system deed een beetje vervelend en daar heeft een technieker van Phlippo zelf moeten voor komen.

Ik heb mij met die dingen heel goed geamuzeerd op Beerchallenge trouwens. Het (op enkele kleine imperfecties na) ideale systeem gevonden om zowel met tekst als leuke videoloops te spelen. Ik stond naast de podiumlichttechnieker, die had Mac250Wash en Trackspots om mee te spelen en hij zei mij dus steeds de volgende kleurencombinaties. Zo kwam het perfect in orde.

EDIT: Was dus idd geen stageqube, maar maakte niet uit: voor mij was het inpluggen en mijn show draaien.
              Last edited by SvB; 03-02-08, 22:19.

Comment

Working...