Fine Art 250

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Xtreme18
    • Aug 2005
    • 53

Fine Art 250

Hallo daar!

Ik ben vorige week op de beurs geweest in Frankfurt op zoek naar redelijke movingheadjes. Uiteraard heb ik genoeg China troep gezien

Ik kwam daar een stand tegen met movingheadjes van Fine Art. In verschillende maten en lampsoorten.

Nu heb ik hier nog geen prijs van gekregen, maar deze zagen er redelijk degelijk uit en zaten veel en goede functies op.

Heeft iemand weleens met dit merk al gewerkt, of zijn ervaring en dergelijke. Hoor graag!!
    Last edited by Xtreme18; 17-03-08, 13:12.
  • DJ Antoon
    • May 2005
    • 1681

Originally posted by Xtreme18
    Hallo daar!

Uiteraard heb ik genoeg China troep gezien

Ik kwam daar een stand tegen met movingheadjes van Fine Art.

Heeft iemand weleens met dit merk al gewerkt, of zijn ervaring en dergelijke. Hoor graag!!
    Op het Martin lightjockey forum Martin Bulletin Board post regelmatig ishowcebu iemand (ik geloof dat hij uit de filipijnen komt) die er regelmatig melding over maakt, en beweert dat ze exacte klonen hebben van mac700 en mac2000. Volgens hem zijn ze ook uit de chinese kopieermachine gekomen, en vraagt zich dan ook af of martin eriets aan doet. DMX kanalen komen ook exact overeen...

Ik heb ze zelf nog nooit gezien, maar ja wat zegt dat...

Comment

• 4uss
      • Aug 2005
      • 578

Dat een fixture dezelfde DMX-kanalen heeft als een andere, al dan niet van een ander merk, kan ik niet onhandig noemen. Als de headjes zelf technisch gezien verder wel zelf ontworpen zijn vind ik dat wel netjes. Als het gewoon Chinese kopieerrommel is vind ik het nogal jammer. De kwaliteit zal dan misschien niet heel veel slechter zijn; op goede service zul je waarschijnlijk niet kunnen rekenen, en je ontneemt de originele fabrikant de inkomsten voor research, zodat de kwaliteit waarschijnlijk langzaam afneemt.

Comment

• Xtreme18
        • Aug 2005
        • 53

Nou, de headjes komen ongetwijfeld uit China (Wat bijna niet tegenwoordig), maar het bedrijf wat er stond kwam uit Duitsland.
        Niet al te ver rijden vanaf Rdam/ Adam.

Heb er ook 1tje open gezien, zonder kappen en het zag er voor de rest goed uit. Wat betreft de kopieen, dat zou heel goed kunnen ze begonnen bij 250W lampen tot 1500W lampen.

Ik heb helaas nog geen prijzen...

Comment

• R. den Ridder
          • Sep 2000
          • 1500

ik zou zeggen; op het eerste gezicht zou je ze het voordeel van de twijfel geven, maar als je dan op de site van de engelse importeur dit plaatje ziet zou je toch genoeg moeten weten:
          Guangzhou start your photocopiers

Comment

• dh-showtechnic
            • Jun 2005
            • 139

ik heb onlangs deze video projector aan het werk gezien op een beurs.

Hier hadden ze 8 van die projectors aan een mediaserver en een dmx tafel gehangen.
            En ik moet zeggen dat ze er leuke dingen mee deden.
            Ze kunnnen natuurlijk niet op tegen de dl2 en dl3 van highend.
            Maar op deze manier heb je wel een gelijkwaardig product aan de dl1 en een stuk goedkoper.
            Nieuwe mega drive in show

Comment

Working...