Jb-Systems imove 5s

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • partydrivein
    • Jul 2008
    • 389

ben ik met je eens
    en ik ga de materialen ook nog even bekijken.
    maar jb-systems heeft nog best wel goede spullen zoals de winner
    ik ga hem wel flink uitproberen voordat ik hem koop
    deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?

Comment

• JustME125
      • Jun 2006
      • 297

Originally posted by partydrivein
      en over dat budget vaak betekent budget niet dat de head meer lawaai maakt (thank***)
      Ben ik het dus echt niet mee eens. Wel eens een Robe 250AT naast een namaak Robe 250AT gezet en geluisterd....? Nummer 2 klinkt echt als een ouwe koffiemolen terwijl je de originele Robe bijna niet hoort. Op de beurs (Pro Light & Sound) dit jaar stond er zo'n kopie Jap vlak bij de robe stand waardoor ik dus makkelijk 10x op en neer kon lopen om ff te luisteren.

Die goedkope zooi maakt dus echt wel veel meer herrie. En als ze op een beurs staan (nieuwe release meestal) en het rammelt dan al aan alle kanten wil ik dus niet weten hoe dat ding na 500 uren klinkt.

Mzzls
      Correct me if I'm wrong

Comment

• partydrivein
        • Jul 2008
        • 389

oke ten 1e (niet vijandig gewoon nieuwschierig)
        welk merk was die namaakrobe?

en ten 2e Robe is een erg goed merk wat zich zeker aan het plaatsten is tussen merken zoals martin het moet zich alleen nog maar wat omhoog werken.

Comment

• Leks
          • Oct 2007
          • 330

opzich kan ik mijn voor disco doeleinden niet storen aan Mh's of scans die herrie maken, en staat immers een PA zijn werk te doen.

Maar hebben we het over toepassingen zoals presentaties, standbouw, theater.. tjah dan gaat het toch heel erg mee tellen.
          Ook hier kan ik me dood ergeren aan de berg leklicht die uit sommige mh's komt. ( fanports aan de achterkant v/d kop)

Je kan verder niet zo gemakkelijk vergelijken qua geluid omdat; Robe fan modes heeft (zacht,vol, temp-gestuurd), Martin TheaterMode heeft etc..

goedkopere MH -> slechter materiaal-> meer besparing -> meer kuren -> meer herrie-> minder licht.

Leks
          Nerd is geen belediging, het is een compliment.

Comment

• partydrivein
            • Jul 2008
            • 389

hmm goeie zal ik naar kijken als ik hem ga testen volgende week

Comment

Working...