LED tube principe

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ Antoon
    • May 2005
    • 1681

Originally posted by lucken
    Als alles nieuw ontwikkeld moet worden en volgens u het prijskaartje hoog is, waarom dan niet kiezen voor een bestaande oplossing ?
    Word ook wel hobby genoemd.

Toch zou ik dat product wel eens willen zien. Een reden dat ik die oude buizen ombouw is toch ook wel voor het verrassingseffect.

Begrijp ik goed dat het genoemde product zonder behuizing is? Dus daar moet je dan iets voor verzinnen?

Comment

• lucken
      • Sep 2002
      • 342

Inderdaad produkt is zonder behuizing, u kan de behuizing van uw ledtube behouden en wij zijn ook aan het rondkijken om een passende behuizing te vinden.

Comment

• rick1993
        • Nov 2007
        • 209

maar als je toch achter het protecol wilt komen zou ik het niet via showtec of JB doen. Op de site Made-in-China.com China manufacturer directory, China products, China suppliers, China trade, China factory vind je al dat soort producten en de fabriek in china (nee het is geen verkoop site modje ). je kunt het altijd rechtstreeks bij de fabrieken proberen te krijgen. ik wou ook laatst gewoon eens weten hoe duur al die showtec spulletjes nou worden ingekocht, ze sturen zo een prijslijst op... (showtec scanmaster 1. hier 100 euro geloof ik. inkoop 30 dollar (21 euri )

Rick
        licht dat licht mij wel

Comment

• laserguy
          • Jun 2003
          • 2755

hier 100 euro geloof ik. inkoop 30 dollar (21 euri
          Hier mag je je niet op miskijken! Als het Europa binnenkomt komt er nog een fikse douanetoeslag op (invoerrechten) en dikwijls is het ook zo dat de fabrikant voor die prijs niet altijd een volledige garantie geeft waardoor er ook een heel aantal toestellen binnen het jaar op de schroothoop zullen belanden.
          Moest dit echt zuivere winst zijn dan was ik ook al begonnen met zelf te importeren en te verkopen.
          Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Carl
            • Nov 2000
            • 907

Vergeet ook de transportkosten niet! een pallet uit verweggistan laten komen kost gemakkelijk € 300,00 ofzo. Dan is het nog niet verzekerd, ingeklaard etc.
            Per container gaan de prijzen wel omlaag, maar dan moet het ook nog uit het bootje naar jouw grote opslagruimte toe, (Nederlandse vrachtwagens zijn best prijzig), gelost EN meestal vooruit betaald worden.
            Import is zo eenvoudig niet hoor, en zeker niet alleen maar dik winstgevend.

Comment

• DJ Antoon
              • May 2005
              • 1681

Originally posted by DJ Antoon
              Mijn ontwerp is klaar. Ik hoop begin juli de eerste omgebouwde JB led tube aan de gang te hebben. Direct aanstuurbaar met DMX 48 kanalen totaal, 16 segmenten RGB. Ik ben heel benieuwd hoe dat er uit gaat zien. De bedoeling is een matrix van 10 buizen, 10 buizen is een bijna volle DMX512 (universe).
              Dit is voor eigen gebruik en gezien de hoeveelheid werk hoeft showtec, jb etc niet bang voor mij te worden...
              Iets later als gepland doet het eerste proto type wat ik er van verwacht. Ik ben alleen benieuwd hoe het overvloeien van de segmenten er straks uit gaat zien. Misschien moet ik met schotjes tussen de segmenten gaan experimenteren... Even afwachten dus.

Comment

• NiTRO
                • Sep 2002
                • 677

waarom het wiel opnieuw uitvinden als er al ledtubes op de markt zijn met de video optie beschikbaar. En ze zijn nog betaalbaar ook. Dus misschien daar eens naar opzoek gaan.

Comment

• cowbeast
                  • Jul 2004
                  • 109

@DJ Antoon: Misschien eens een filmpje posten... Ik ben ook wel benieuwd naar het resultaat.

Comment

Working...