Tafel om echt mee on the fly te werken

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JustME125
    • Jun 2006
    • 297

Originally posted by PeterZwart
    Ik zie niet in wat er mis is aan een Avo console?

Pearl tiger heeft meer dan genoeg playback-faders.
    Als je werkt met meerdere fixture pagina's dan heeft de tiger er ook genoeg.
    Kwa dmx kanalen heb je ook meer dan genoeg.

wat is het punt waarom er niet voor aan tiger zou worden gekozen?

of misschien zoals ik, een pearl 2k4?

meer dan genoeg knopjes en schuifjes!
    Die 5 playbackfaders mis je echt wel op de standaard desk. Wing erbij is echt wel een mooie investering.

Mzzls
    Correct me if I'm wrong

Comment

• Jupilears
      • Dec 2007
      • 35

Ik kan uit betrouwbare bronne melden dat de topic starter net zijn nieuwe tafel binnen heeft.. het is een Zero 88 leapFrog 96 geworden.
      [CENTER]LJ Stokperdje (Zundert NB NL)[/CENTER]

[CENTER]CBADB[/CENTER]

Comment

• lucken
        • Sep 2002
        • 342

Originally posted by PeterZwart
        Ik zie niet in wat er mis is aan een Avo console?
        Er is op zich niets mis met een Avolite, maar indien u naar de mogelijkheden gaat kijken, en deze vergelijkt met een ChamSys of Grand MA, dan weet ik toch wat kiezen !

Comment

• JustME125
          • Jun 2006
          • 297

Topic is al wat outdated maar ach.... ik ken geen van beide alternatieven die lucken noemt. GMA wel eens ooit iets mee gedaan (beetje stoeien), Chamsys is mij helemaal onbekend. AVO heeft bij mij altijd met kop en schouders boven de rest uitgestoken wat betreft eenvoud (van start tot show draaien erg snel en makkelijk als het moet). Wanneer je gaat kijken naar de AVO mis ik uiteraard ook wel wat dingetjes (koppelen van twee shape's aan één fader, kan zijn dak dat gemis heb in de manual hoor, en matrix sturen e.d.) maar t blijft een straigh forward desk.

Mzzls
          Correct me if I'm wrong

Comment

Working...