welke lichttafel?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • R. den Ridder
    • Sep 2000
    • 1500

Misschien overbodig om te vermelden, maar in belgiƫ zie je een soort van overloop tussen pop en theater, met daardoor een vrij uitgebreide kleinkunstprogrammering in veel zalen.

Het is dus niet te vergelijken met een nederlands poppodium waar je standaard wel een Pearl weg kan leggen. vaak is een theatrestack en dergelijke wel wenselijk. dan is een pearl zeker niet meteen meer de eerste optie in mijn ogen.

Op lightnetwork komen de ETC ION en Jands Vista vaak voorbij als tafel waar je zeker naar moet kijken bij multifunctioneel gebruik.
    Gezien de kosten lijkt me hier in de benelux de chamsys mq100 een waardige concurrent voor de grandMA-serie. die laatste is dan weer vrij algemeen geaccepteerd. Compulite vector serie heb ik ooit een keer op getikt, maar die vond ik niet erg rock 'n roll aanvoelen, waar een GMA of Chamsys beiden aankunnen.

DE optie bij een beperkt budget is en blijft toch de Zero88 Frog-serie, de leapfrog 96 is een tafel met absurd veel mogelijkheden voor het geld, met een programeerwijze die verschillende gebruikersniveaus aankan, van beginner tot expert, wat bij jullie ook wel belangrijk kan zijn.

Comment

Working...