Belichting singer-songwriter

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ralph
    Banned
    • Aug 2000
    • 2649

De oplossing van m'n naamgenoot support ik met plezier, waarbij afhankelijk van de teint van de artiest die 147 ook 158 mag worden.

Waar blijft de onderwerpstarter met aanvullende info en/of een eerste reactie?!?!?

!Kokkie, Ginger nog niet onder handen gehad, ken eigen alleen maar de korrigan en de lancelot...
    Leuk voor een nieuw onderwerp: Volgspots met een bundel war de belichter vrolijk van wordt!

aanvullend: profieltjes zijn zo algemeen, ik heb het in mn lichtplannetjes meestal over een zoomer of een snijer, beroepsdeformatie ben ik bang.

off topic: liever een vriending met goede Franse techniek dan een Franse vriendin!
    Last edited by ralph; 24-11-08, 19:39.

Comment

• kokkie
      • Nov 2003
      • 1166

Of als je de hoogte niet hebt, iets van zijlicht, maar dan moet je wel iets van poten hebben om het licht te laten verdwijnen. Tegenlicht is meestal minder een probleem.
      Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• KDP
        • Nov 2008
        • 2

Topicstarter hier.

Bedankt al voor de info. Ben al heel wat wijzer geworden...

Ik zoek dus een eenvoudige configuratie die de singersongwriter zelf snel en gemakkelijk kan opstellen. Het is vooral bedoeld om in kroegen en kleine clubs iets van intimiteit te creëeren (zoals in de foto's die hieronder ergens in een post) of op een groter podium een cafe-sfeer te krijgen.

Maar goed, door jullie info weet ik toch in welke richting ik moet zoeken.

Merci!

KDP

Comment

Working...