HOG3PC op de ene PC, WYSIWYG met DP op andere PC.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stefan90kauw
    • Jun 2005
    • 189

HOG3PC op de ene PC, WYSIWYG met DP op andere PC.

Goedeavond,

Ik vroeg mij af, of het mogelijk is om dmv het netwerk wat hier in huis ligt het signaal wat hog3PC maakt, te ontvangen op een andere PC.

Ik heb sinds kort een laptop gekocht, een verdomd snel ding die WYSIWYG makkelijk trekt met 3D ongein enz. Maar, vervolgens accepteer Vista geen Hog3PC of andersom.

Dus om me show te kunnen voor te programmeren zal ik toch echt Hog3PC op me oude PC moeten draaien en via het netwerk WYSIWYG op de laptop er mee aansturen.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar box?
    Moet ik hiervoor een losse LAN kabel leggen met router ertussen, tussen beide PC's?

Alvast bedankt!
  • Funmaker
    • Jun 2006
    • 922

dit handig tooltje zou je misschien al een stap vooruit kunnen helpen...

Luminex > products

want hiermee hebben wij al eens een pearl expert aangesloten op een netwerk waar ook een pc met wysiwyg aanhing en dat ging goed
    Hold on a second, relax and listen...

Comment

• Fons
      • Sep 2003
      • 67

He Stefan,

Ga naar Flying Pig en download de nieuwste versie van Hog3PC.
      Deze is afgelopen maandag uitgekomen en is compatible met Vista.

Groet,

Fons

Comment

• JeroenVDV
        • Mar 2004
        • 963

Hi Fons,

Los van de Vista-update (leuk dat'ie er is, maar downgraden naar XP levert de gemiddelde professionele gebruiker meer plezier op), IS wat de OP vraagt mogelijk? Hog3PC op 1 PC en WYSIWYG op andere PC met de software-DP?

Twijfel erover hoe en of dat kan aangezien Hog3PC werkt met een virtuele loopback netwerkadapter..
        Creating shows beyond Imagination

Comment

• Fons
          • Sep 2003
          • 67

Los van het downgraden naar XP (of up, net zo je wilt), waar de vraag niet over ging, kan Stefan dus gewoon Hog3PC op zijn laptop naast WYSIWYG installeren.

Ook het draaien van Hog3PC en WYSIWYG op een andere PC zou geen probleem moeten zijn.

Groet,

Fons

Comment

• stefan90kauw
            • Jun 2005
            • 189

Hm, dit is echt heeel erg flauw.

Geloof het of niet, maar ik heb Maandag nog gekeken of de Vista versie al uit was.
            Ik had er wel over gelezen, ik dacht dat ie pas rond Januari zou komen.

Maargoed, iedereen bedankt voor de snelle reacties!

Comment

• axs
              Moderator
              • Jun 2002
              • 2687

v3.0 software is idd sinds maandag beschikbaar voor iedereen.
              Heel wat nieuwe functies en er is flink gesleuteld aan de software zelf.

Voor de hogPC gebruikers is er nu idd vista-ondersteuning.

Wat de vraag van Stefan betreft: Je kan al sinds lang hog (PC) connecten met wyg over een netwerk. Wel zien dat je firewalls etc goed geconfigureerd staan en je netwerk settings in orde zijn. Als je zelf een basic netwerk hebt, moet het per default werken, anders wat setup werk!
              If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• axs
                Moderator
                • Jun 2002
                • 2687

Originally posted by Funmaker
                dit handig tooltje zou je misschien al een stap vooruit kunnen helpen...

Luminex > products

want hiermee hebben wij al eens een pearl expert aangesloten op een netwerk waar ook een pc met wysiwyg aanhing en dat ging goed
                Aangezien dit tooltje enkel met artnet werkt... is dit in dit geval geen oplossing.
                If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• stefan90kauw
                  • Jun 2005
                  • 189

Originally posted by axs
                  v3.0 software is idd sinds maandag beschikbaar voor iedereen.
                  Heel wat nieuwe functies en er is flink gesleuteld aan de software zelf.

Voor de hogPC gebruikers is er nu idd vista-ondersteuning.

Wat de vraag van Stefan betreft: Je kan al sinds lang hog (PC) connecten met wyg over een netwerk. Wel zien dat je firewalls etc goed geconfigureerd staan en je netwerk settings in orde zijn. Als je zelf een basic netwerk hebt, moet het per default werken, anders wat setup werk!
                  In principe is het over het netwerk niet noodzakelijk nu.
                  Ik sluit nu gewoon m'n monitor aan op me laptop. :-)

Bedankt! :-)

Comment

• Highfield
                    • Jun 2006
                    • 144

Check de HOG3PC handleiding even, daar staat precies in hoe het moet. Ik heb het hier al 2 jaar draaien denk ik.

mvg Harm
                    Harm Hoogveld

Het begint met ambitie..

Comment

Working...