laserworld showeditor 2008

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • seppe30
    • Dec 2007
    • 248

laserworld showeditor 2008

heeft er iemand ervaring met dit programma

heb nog een vraag als ik een tekst zet in het scherm en dan projecteer
    staat het bonderste boven is dit normaal ?
  • seppe30
    • Dec 2007
    • 248

dat van die tekst heb ik gevonden was een instelling die niet juist stond

Comment

• Rolandino
      • Mar 2007
      • 1451

Op zich leuke software maar vin d hem persoonlijk wat ingewikkeld maar dat is een kwestie van aanleren denk ik.

Heb zelf deze software ook en hij is simpel om een show af te spelen en ingewikkeld om te programeren.

Hiervoor heb ik Mamba Black gehad en die was veel makkelijker en sneller live iets te doen.

Maar ja die kost ook duurder.

Ik heb voor mijn laserworld software 389,00 betaald en een stuk voordeliger dan mamba black.

Heb er geen spijt van hoor zeker niet omdat ik hem enkel gebruik om af te spelen en Bij Laserworld zijn de shows goedkoper om aan te schaffen.

Heb ook de extra showpakket ( 20 shows ) gekocht voor 320,00 ( komt neer op 16 euro per show )

Bij Mamba Black kosten ze een stuk duurder per stuk.
      EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• seppe30
        • Dec 2007
        • 248

ja heb de soft ware ook al aangekocht
        maar dacht dat het makkelijker te programeren was ben nu op zoek achter wat meer uitleg om er live mee tewerken

Comment

• seppe30
          • Dec 2007
          • 248

en hoe begin je het best aan een beamshow die niet voor een bepaald nummer is geschreven dus meer voor live toepassingen

Comment

• Rolandino
            • Mar 2007
            • 1451

Originally posted by seppe30
            en hoe begin je het best aan een beamshow die niet voor een bepaald nummer is geschreven dus meer voor live toepassingen
            Ik snap je vraag niet ......

Ik bedoel je kunt je beamshow gewoon afspelen op een ander muziekstuk.

Je gaat naar open show en klikt de show die je wilt afspelen.

Dan laad hij eerst de frames en dan de muziek en showfile.

Je ziet ook rechts in beeld de frames staan die in de show gebruikt wordt die kun je aanklikken ( elk frame ) en dan projecteerd de laser de frame ( moet je wel laser aan zetten )
            EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• seppe30
              • Dec 2007
              • 248

ja dat lukt allemaal
              maar nu is de vraag hoe maak je zelf zo een show
              zonder iets van laserworld te gebruiken mijn eigen frames maken en dan laten afspelen

Comment

• Rolandino
                • Mar 2007
                • 1451

je kunt in frames zelf een frame maken en die sla je op

Zo kun je frames aan elkaar plakken en bewerken met de effecten en dit allemaal plakken en opslaan als show bestand

dan kun je hem afspelen.

Je kunt ook in later stadium een muziekstuk pakken en je show op tijdcode aanpassen op hett nummer wat je hebt !

Dat is best een hoop werk hoor

JE moet niet denken dat je binnen een uur een show hebt gemaakt.

Succes ermee

Comment

• chippie
                  • Jul 2006
                  • 528

Al eens aan Phoenix-showcontroller LIVE gedacht. Is speciaal gemaakt om direkt live te beginnen met veel figuren en mogelijkheden. Staat uitleg op hun website. Als je meer wil weten hoor ik het wel.

Chippie
                  IF YOU PAY PEANUTS......YOU GET MONKEYS.

Comment

• Rolandino
                    • Mar 2007
                    • 1451

alle software is ok maar de prijzen verschillen ook hierin.

de Laserworld is een goed programma maar je moet wel weten HOE het werkt.

Ik heb dat met Pangolin gehad, met Mamba Black en nu met Laserworld.

Wil je gewoon goed en makkelijk werken met ILDA moet je gewoon Pangolin nemen !

Alhoewel Mamba Black ook simpel is.

Laserworld is van origineel HE lasercan software en is wat ingewikkelder om te gebruiken.

Comment

• seppe30
                      • Dec 2007
                      • 248

je zegt at laserworld van HE laserscan komt kun je dan ook show's van hen afspelen of niet
                      of is er een mogelijkheid om deze om te zetten

Comment

• seppe30
                        • Dec 2007
                        • 248

lukt dus niet maar er moet toch een mogelijkheid zijn programma's zijn net het zelfde toch van uiterlijk

Comment

• Rolandino
                          • Mar 2007
                          • 1451

Programma is gelijk maar er wordt gebruikt gemaakt van andere files.

Je kunt ze omzetten maar hoe weet ik ook niet ( ben er zelf ook mee bezig )

Bij HE kun je veel shows downloaden ! en gratis.

Comment

• seppe30
                            • Dec 2007
                            • 248

ja heb ik ook juist gezien daarom de vraag

Comment

• Rolandino
                              • Mar 2007
                              • 1451

Wil je die shows hebben dan moet je HE kopen. Tenminste dat wordt gezegd door HE !

Maar als je de shows bekijkt die Laserworld aanbiedt zitten er shows bij van HE en die kunnen omgezet worden.

Spectrabeam doet dat ook die zet Pangolin shows om naar Mamba / LW files.

Alleen kosten daar de shows teveel geld ( vindt ik tenminste ) Ik heb de showpakket gekocht van laserworld ( 20 shows ) voor nog geen 20 euro p/st inclusief muziek ( pakket kost 318 in btw )

Shows worden wel op jouw key geleverd om fraude te voorkomen.

Je betaald immers het recht om deze shows te mogen gebruiken.

Comment

Working...