IES Pro-desk/Coemar scans

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • R. den Ridder
    • Sep 2000
    • 1500

IES Pro-desk/Coemar scans

Hallo daar,

Als hobbyprojectje voor het jeugdwerk waar ik mee bezig ben heb ik twee coemar scans met een IES pro-desk uit ongeveer 1991 aangeschaft, lekker met servootjes pielen...

Nu ben ik bezig met het opknappen van deze bakken maar ik ben op zoek naar hun manuals.
    Wie kan mij hierbij helpen?

alvast bedankt,
    Ralph den Ridder
  • R. den Ridder
    • Sep 2000
    • 1500

Hallo daar,

De scans komen uit dancing de Massa in breda, en de laatste 8 jaar hebben ze op zolder in een kapsalon gestaan, vraag niet hoe ze daar komen.

Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar een handleiding, IES kon me niet helpen...

Is het geen idee om ergens op het net een soort mortuarium in te richten voor afgedankte lichtmeuk, zoals de coemar robot en venus, de goldenscan 1, fal polifemus, optikinetics solars en alles wat vroeger uiterst beggerbaar was, maar nu alleen nog een glimlach opwekt ?

Groeten,
    Ralph

Comment

• Jurrie
      • Nov 2002
      • 402

Ik trek even een heeeele oude koe uit de sloot... maar dat idee vind ik helemaal zo gek nog niet.

Comment

• Lynxxx
        • Oct 2004
        • 1

Hoi,

dat is zelfs een prima idee. Ik wilde toevallig deze week aan een pagina gaan werken met wat verzamelde info over de oude UFO's etc, misschien is het wel leuk om dat te combineren.

Mocht je informatie hebben (manuals, foto's, videos!) of oude meuk willen doneren (of willen verkopen voor een leuk prijsje tbv de wetenschap ) zoals UFO's PAR bollen, par drums etc.. laat het me dan even weten.

Ik zal er voor zorgen dat alle zaken overzichtelijk bij elkaar op een "waardige" website terecht komen. Die effectjes hebben immers een mooi onderkomen verdiend.

Check over een dag of 10 ofzo www.lynxxx.nl/vintagelighteffects Heb het deze week beetje druk, maar daarna tijd zat om er iets leuks van te maken.

Comment

• Adje
          • Mar 2004
          • 8

kijk eens op www.disco-direct.dk/Udsalg.htm voor plaatjes en beperkte gegevens van bekende "klassiekers". (Met een beetje fantasie is het makkelijk te vertalen.)

Comment

Working...