beste forumers,
ik draai al een paar jaar een schowtje met:
4 4-barren ( per 2 ) P64
2 4-barren P56 als effect/blinders
2 6-barren multiparren als front
ik heb een tekening van WYSIWYG gemaakt maar er ontbreekt een stukje waarvoor mijn excuses. maar dan hebben jullie een idee wat de bedoeling is. de scans die je ziet hangen zijn niet in de set inbegrepen maar een mens mag eens dromen he. :-)
de covergroep heeft een playlist van de jaren '90-'00.
ik draai dit momenteel op een SGM SC 12.
en ik heb het probleem dat ik in sommige effecten van men p56 te
weinig plaats hebben in mijn chases.
nu heb ik eens met mijn lichtboer gebeld en die krijgt binnenkort een
Masterpeice 216 binnen uit een overname binnen. ik ben eens gaan zien op het internet en dit is een oplossing voor mijn probleem lijkt me.
Alleen vindt geen gebruikers die hem gebruiken voor livewerk. Dat het een discotafel is lees je overal en daar kan ik wel inkomen als je leest wat er kan.
dus nu is mijn vraag:
Is de masterpeice 216 een tafel die Live te gebruiken valt voor een coverband met een "parren-lichtschow"
ik draai al een paar jaar een schowtje met:
4 4-barren ( per 2 ) P64
2 4-barren P56 als effect/blinders
2 6-barren multiparren als front
ik heb een tekening van WYSIWYG gemaakt maar er ontbreekt een stukje waarvoor mijn excuses. maar dan hebben jullie een idee wat de bedoeling is. de scans die je ziet hangen zijn niet in de set inbegrepen maar een mens mag eens dromen he. :-)
de covergroep heeft een playlist van de jaren '90-'00.
ik draai dit momenteel op een SGM SC 12.
en ik heb het probleem dat ik in sommige effecten van men p56 te
weinig plaats hebben in mijn chases.
nu heb ik eens met mijn lichtboer gebeld en die krijgt binnenkort een
Masterpeice 216 binnen uit een overname binnen. ik ben eens gaan zien op het internet en dit is een oplossing voor mijn probleem lijkt me.
Alleen vindt geen gebruikers die hem gebruiken voor livewerk. Dat het een discotafel is lees je overal en daar kan ik wel inkomen als je leest wat er kan.
dus nu is mijn vraag:
Is de masterpeice 216 een tafel die Live te gebruiken valt voor een coverband met een "parren-lichtschow"
Comment