Led Expo Bank

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AMUSE
    • Jan 2007
    • 7

Led Expo Bank

Heeft er iemand ervaring met deze led projector van Briteq (Beglec) ?

Zie website beglec

Ik ben vooral opzoek naar een vergelijking qua lichtopbrengst tov gasontladingslampen alternatieven.
    Wat mij vooral aanspreekt is de regeling van kleurtemperatuur.. de prijs valt dan weer iets tegen..
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

De lichtopbrengst wanneer je er iets mee uitlicht komt overeen met een goeie 500 Watt bouwlamp maar dan in een andere kleurtemperatuur natuurlijk.
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• AMUSE
      • Jan 2007
      • 7

Bedankt laserguy,
      ik koop mij dan waarschijnlijk wel beter een reeks 400W HQI Floods voor beurs standen

Comment

• 4uss
        • Aug 2005
        • 578

Originally posted by AMUSE
        ik koop mij dan waarschijnlijk wel beter een reeks 400W HQI Floods voor beurs standen
        Zolang je zelf niet verantwoordelijk bent voor de stroomtoevoer en de stroomkosten kun je dat wel doen ja.

Comment

• Q-av
          • Nov 2008
          • 86

Originally posted by AMUSE
          Bedankt laserguy,
          Hangt natuurlijk enorm af wat voor formaat stands.

Je ziet in iedergeval al genoeg beursstands met leds, nadeel is vaak de kleurmenging wanneer je het armatuur dichterbij dan +- 10 cm van de muur plaatst.

Zoals 4uss al lichtelijk duidelijk probeert te maken ben je met 400 watters al gauw bij de max 16a die vaak aan stroom voor een beurstandje word geleverd.
          Wanneer de klant dan zijn koelkastje en koffie apparaat erbij aan zet ben je de sjaak.

Ik geef bij deze enkel een paar dingen aan waar je over zou kunnen denken. aangezien het toch echt een situatie gevoelig onderwerp is.

Overal is een oplossing voor de een wat duurder dan de ander.

Ben benieuwd wat je ermee gaat doen.

Comment

• AMUSE
            • Jan 2007
            • 7

Bedankt voor jullie reacties.

Het zijn enkel wit & amber kleurige leds, ik denk dat de kleurmening op korte afstand dan wel nog moet meevallen.

Op vorige beurs opdrachten hebben we de klus kunnen klaren met 500W Par's (bij gebrek aan ander materiaal).
            Dit was pas echt hoog verbruik tov lichtopbrengst.

40 stuks op 1 kring qua verbruik is bij de Expo bank het grootste voordeel.
            (We kunnen ze eventueel wel nog als kleinere stroboscopen / blinders inzetten op dance events )
            Maar de prijs samen met het verschil in licht opbrengst wegen te veel door vrees ik...

Kent er iemand alternatieven met leds van andere merken?

We zijn wel zeer tevreden van de led moving wash van briteq betreft de licht opbrengst.
            Daarom dat we dit nieuw product aan het overwegen waren voor beurs standen.
            Last edited by AMUSE; 06-02-09, 11:03.

Comment

Working...