Probleem met martin magnum 2000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jupilears
    • Dec 2007
    • 35

Probleem met martin magnum 2000

Dag beste mensen,

Wij zijn druk bezig met de voorbereidingen voor carnaval. nu hebben wij in ons systeem ook een Jem magnum 2000 hangen, en afgelopen dinsdag tijdens een mini show begon dat ding als een gek te foggen. nu dachten wij dat hij een prop in de leiding er uit probeerde te blazen. maar nu zette ik het het rek vanmiddag weer aan en begint hij, zodra het ledje "ready" begint te branden weer alles een gek te foggen.

uit het rek gehaald dat ding en los in een stokcotanct gestoken maar helaas hij begon weer. dus nu is mijn vraag: Wa is dit nouw?! kan iemand mij hier verder mee helpen of zal ik als nog de technische dienst moeten bellen van de leverancier? (wat betekent dat ik hem niet meer heb tijdens carnaval)

Alvast alle bedankt!
    [CENTER]LJ Stokperdje (Zundert NB NL)[/CENTER]

[CENTER]CBADB[/CENTER]
  • marciano
    • Feb 2006
    • 164

kijk even of de timer functie aanstaat. je kan de controller als ik het goed heb resetten (timer) daarna moet hij het doen.

Draaid hij via dmx trek dan eens een keer de XLR er uit mischien wordt hij aangestuurd

Comment

• Jupilears
      • Dec 2007
      • 35

Originally posted by marciano
      Draaid hij via dmx trek dan eens een keer de XLR er uit mischien wordt hij aangestuurd

helaas ook gedaan.. het ligt echt aan de rookdoos zelf. dmx module er uit gehaald en de manule module er in gestoken maar ook dat had geen effect. hij bleef gewoon als een gek foggen. we hebben hem een tijdje zijn gang laten gaan maar hij stopte niet. en de straat begon een beetje rokerig te worden..

[CENTER]CBADB[/CENTER]

Comment

• marciano
        • Feb 2006
        • 164

ja dat is inderdaad lastig lijkt wel of er ergens een switch kapot is. want na mijn weten zit de timer in de controller en niet in de machine.

Als het niet aan de timer en niet aan de controller ligt ben ik bang dat hij defect is. maar je kan altijd fairlight even bellen is een kleine moeite.

Comment

• cowbeast
          • Jul 2004
          • 109

Misschien is de thermostaat kapot. Waardoor hij oververhit en automatisch vloeistof inspuit omdat zo we thermische weerstand af te koelen.
          Ga even terug naar de leverancier. Met een beetje geluk begrijpt hij de situatie en geeft hij voorlopig een vervang toestel.

Comment

• laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

Misschien is de thermostaat kapot. Waardoor hij oververhit en automatisch vloeistof inspuit omdat zo we thermische weerstand af te koelen.
            Nou DAT zou pas tot gevaarlijke situaties leiden!!!
            Nee, dat ding is gewoon beveiligd met een thermische zekering die definitief doorbrandt bij oververhitting!
            Ik vermoed dat het gewoon fout gaat in de elektronica.
            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Drumvogel
              • Nov 2004
              • 175

Wat ik denk is dat de vloeistof over de print is gaan lekken. Misschien heeft hij tijdens transport scheef gestaan...

Comment

• Jupilears
                • Dec 2007
                • 35

dank jullie voor de respons! het probleem is opgelost. het was een defecte dmx module waardoor er een timer was ingesteld. vraag me niet waarom en hoe.. ik ben blij dat de zaal niet meer blauw ziet van de rook en ik niet voor de 2de keer deze week de brandweer hoef te bellen dat die brandmedling door een op hol geslagen rookdoos kwam.. maar dat word dus helaas een nieuwe module bestelle!

[CENTER]CBADB[/CENTER]

Comment

Working...