Ik kom zeker kijken (maandag)
het einde van de gloeilamp ook op het podium...
Collapse
X
-
We komen naar de vakbeurs theater in Rotterdam op 18-19 en 20 Januari. Je zal ons vinden op de stand van Controllux. We tonen de kit voor de ADB 105 reeks in versie wit 3200-5600 K°. En we willen vooral heel veel feedback om de richting van de ontwikkelingen te sturen.
Gegroet
L.
Ben erg benieuwd, we zullen elkaar daar gaan treffen.
Op de stand van Lightco zal de eerste LED profile van Robert Juliat gepresenteerd worden en de RevEAL Color Wash van Prism Projection.
Groet,
Gerrit------------------------------------------------
Without colour, there is no perception
------------------------------------------------
MvG
Gerrit Schottert
ControlluxComment
-
Hallo,
Het gaat niet door, bezwaren vanuit het ADB hoofdkwartier... . Maar we komen toch gewoon af hoor. Alleen enkel op dinsdag. Voor Gerrit, tja, de Juliat,hmm, niet zo Juliat als je wel denkt. Maar ook dat zal zich in de komende weken wel verduidelijken. En na al die jaren afwezig in het podiumgebeuren zie ik er wel naar uit om jullie allemaal eens te ontmoeten, ik ben eigenlijk al een beetje een , hoe zeg je dat weer, juist ja "Oude rot ".
Groet,
L.We do architectural for a living and theatre for the Art...Comment
-
hey
ik heb juist wat rond gesurf en heb nu een krachtige led moving head spot
gevonden van elation
de design spot led deze is uitgerust met een 90Watt LED
maar heeft er iemand al met deze gewerkt of in werking gezien
en zo ja met welke MH lamp kun je deze vergelijken
grtzComment
-
klaar !
Zo, kijk wat je mist op de vakbeurs...
We zijn klaar met generation one. Voorlopig enkel te besnuffelen testen, kleurtjes vergelijken en hevig becommentaren op afspraak bij ons. We kunnen alle feedback gebruiken.
summiere info : LED engine for Theatre profiles and other luminaires Photo Gallery by Joy Buapromma at pbase.com
Gegroet
L.We do architectural for a living and theatre for the Art...Comment
-
Ludwig,
Ben erg benieuwd, we zullen elkaar daar gaan treffen.
Op de stand van Lightco zal de eerste LED profile van Robert Juliat gepresenteerd worden en de RevEAL Color Wash van Prism Projection.
Groet,
Gerrit
Ik heb wel een heleboel bedenkingen, over het spotje op zich en de manier waarop jullie het hebben voorgesteld. Overigens heb ik ook heel veel bedenkingen bij het concept van dit soort evenementen. Maar dat mag voorwerp zijn van een gesprekje in onze stamkroeg en niet op het forum denk ik.
Zonde dat ons werkje er niet was, het zou een ander licht hebben geworpen op de kwestie LED.
Gegroet,
LudwigWe do architectural for a living and theatre for the Art...Comment
Comment