Daslight Sunlite

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PeterZwart
    • Jan 2008
    • 402

Daslight Sunlite

Goeie dag,

Ik ben de laatste tijd wat aan t prutsen geweest met Daslight & Sunlite..

nu vroeg ik mij af of 1 van jullie ook toevallig weet of ik de 3D van 1 van deze 2 op [computer1] kan draaien en de sturing ervan op [computer2]
    Dit doormiddel van netwerk?
    Groeten fan 'n gek ut Fryslan
  • Svartrose
    • Apr 2008
    • 229

Omdat je tot op heden nog geen reactie hebt gehad ga ik toch een poging wagen:

Hoe verbinden de twee programma's zich normaal met elkaar?
    Voor zover ik het kan zien ondersteunen ze beiden ART-NET (DMX over netwerk) In theorie zou het dus moeten lukken. Heb je niet de mogelijkheid om het even uit te proberen?

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

Nou...de software is gratis te downloaden, dus dat leel/lijkt mij ook DE manier om het uit te sluiten.
      Ik maak met regelmaat gebruik van sunlite, maar die visualizer klik ik altijd gelijk uit, vergt een hoop processorkracht en de spulletjes hangen realtime voor m'n neus.

Simulaties maken met het ding doe ik op hetzelfde systeem als waar de software op draait.
      Gaat prima, zeker met twee of drie beeldschermen ter beschikking.

Computer technisch is het in een netwerkomgeving prima mogelijk om de appllicatie op een ander systeem te laten draaien en te bedienen vanaf een ander systeem in datzelfde netwerk.
      Niet het programma maar de infrastructuur van je netwerk is hier de bepalende/beperkende factor.
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...