Waar RE-fan huren in België???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DVSL
    • Feb 2007
    • 23

Waar RE-fan huren in België???

Beste allen,

voor een voorstelling zijn wij op zoek naar een RE-fan I, II, of III of een ander gelijkaardig model.

Het is de bedoeling dat een rookpluim in 1 strakke bundel van boven naar beneden wordt gestuwd. Als er iemand een alternatief heeft voor de voorgenoemde fan...

Groetjes
  • Lighting
    • Sep 2004
    • 209

martin af 1 of 2
    elke slakkenhuis ventilator (meer power als de martin)
    enz enz

Martin Entertainment

Je kunt natuurlijk als het om een effect gaat ook kiezen voor een Co2 jet

Welkom bij Grooney Pyro-effects

Lighting
    LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• DVSL
      • Feb 2007
      • 23

Bedankt voor de snelle reactie!

De martin fans heb ik al gezien; deze zijn makkelijk te huur bij AED.

Ik veronderstel dat deze de rook wijd in de ruimte verspreiden; ik zoek echter een soort van turbine, die de rook slechts in 1 richting voortstuwt. Er moet een soort van rookzuil gecreëerd worden.

Volgens de technicus van het gezelschap is onder andere "de RE fan" van dit type en heeft Unique ook een fan van dit type. Ik kan op de site van unique echter geen dergelijke fan vinden.

Groeten

Comment

• JustME125
        • Jun 2006
        • 297

de af 1 en 2 verspreiden inderdaad de rook en maken vaak enorm veel lawaai. Als je de mogelijkheid hebt zou ik voor CO2 gaan
        Correct me if I'm wrong

Comment

• Lighting
          • Sep 2004
          • 209

Originally posted by DVSL
          Bedankt voor de snelle reactie!

De martin fans heb ik al gezien; deze zijn makkelijk te huur bij AED.

Ik veronderstel dat deze de rook wijd in de ruimte verspreiden; ik zoek echter een soort van turbine, die de rook slechts in 1 richting voortstuwt. Er moet een soort van rookzuil gecreëerd worden.

Groeten
          In dat geval (als de herrie een probleem is) zou ik toch eens even gaan zoeken naar een trommel ventilator (slakkenhuis) we gebruiken ze zelf van Big Boss air uit amerika maar deze is falliet en ik zou ook niet weten waar je deze nog zou kunnen vinden

succes

Lighting
          LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• Q-av
            • Nov 2008
            • 86

Ik zou eerder kijken bij Boels of andere industrieele verhuurders.
            Aangezien de fans die daar gebruikt worden vaak een heel gecentreerde output hebben.

Is altijd een gokje waard

Comment

• AJB
              • Jul 2003
              • 2289

Echte effectmachines moet je halen bij CICT. Die hebbe ook ECHTE windmachines (ook hazers, rook etc. trouwens).

CITC FX - "Cool Stuff That's Show Tuff!®" - Special Effects Equipment
              If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
              ------------------------------------------------
              Arvid Buit
              Creative-Director / Artist-Manager

Comment

Working...