Beste mensen
ik ben geen ervaren lichtmens maar ik heb een vraag over de strand 200 serie.
ik moet zondag licht doen voor een kleine dans voorstelling met diverse dansstijlen en dus ook sfeeren
nu is daar een strand 200 serie aanwezig met een aantal parren en nc.s
nu wil ik dus voor elke dans een vooringesteld lichtstand hebben
Ik heb nog nooit iets vast gezet op een strand 200serie 24/48
kan ik nu met het indrukken van de record knop en dan de goede faders zetten en dan dit vast zetten met record,
heb ik dan 1 stand vast gelegdt?
en wat is dan de volgende stap ?gewoon doorgaan
of moet ik dan nog iest anders indrukken om een volgende standen vast te leggen?
of moet ik in het als effect instellen dus in de ffx recorden zeg maar. dus steps maken?
ben nog maar een beginner dus wees lief voor me
ik heb de gebruiksaanwijzing wel gelezenmaar ik denk misschien verkeerd of te diep om iets vast te zetten
ook begrijp ik niet goed of ik nu eerst een submaster moet indrukken of gewoon alleen maar de record knop/of dus iets in de fictures programeren
ik dank ieder voor zijn hulp alvast.
met groet van paulus
ik ben geen ervaren lichtmens maar ik heb een vraag over de strand 200 serie.
ik moet zondag licht doen voor een kleine dans voorstelling met diverse dansstijlen en dus ook sfeeren
nu is daar een strand 200 serie aanwezig met een aantal parren en nc.s
nu wil ik dus voor elke dans een vooringesteld lichtstand hebben
Ik heb nog nooit iets vast gezet op een strand 200serie 24/48
kan ik nu met het indrukken van de record knop en dan de goede faders zetten en dan dit vast zetten met record,
heb ik dan 1 stand vast gelegdt?
en wat is dan de volgende stap ?gewoon doorgaan
of moet ik dan nog iest anders indrukken om een volgende standen vast te leggen?
of moet ik in het als effect instellen dus in de ffx recorden zeg maar. dus steps maken?
ben nog maar een beginner dus wees lief voor me
ik heb de gebruiksaanwijzing wel gelezenmaar ik denk misschien verkeerd of te diep om iets vast te zetten
ook begrijp ik niet goed of ik nu eerst een submaster moet indrukken of gewoon alleen maar de record knop/of dus iets in de fictures programeren
ik dank ieder voor zijn hulp alvast.
met groet van paulus
Comment