Foutmelding Pearl

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DLF
    • Jan 2009
    • 17

Foutmelding Pearl

Hallo mensen,

Ik zit met het volgende probleem,

ik heb een pearl met 2000 software geupdate naar 2004

en nu krijg ik zodra ik een fixture van diskette wil laden de foutmelding:

MEMORY ALLOCATION
    OUT OF MEMORY

op het vdu scherm geeft de pearl ook maar 23% aan.

Wat kan ik hier aan doen, en hoe komt dit.
    het probleem is dat er geen personality's in het interne geheugen staan, dus heb ik aan deze pearl hetzelfde al een ma 48/6

groeten Piet
    [FONT=Verdana]OPERATE l DESIGN l RIGGING[/FONT]
  • Lighting
    • Sep 2004
    • 209

Beste Piet,

De Software upgrade van 2000 naar 2004 is niet alleen een software update maar ook een hardware update zonder deze hardware kun je de 2004 software niet runnen

Bij fairlight of je dealer kunnen ze deze updat uitvoeren

Lighting
    LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• cornedure
      • Jul 2002
      • 230

Originally posted by DLF
      Hallo mensen,

Ik zit met het volgende probleem,

ik heb een pearl met 2000 software geupdate naar 2004

en nu krijg ik zodra ik een fixture van diskette wil laden de foutmelding:

MEMORY ALLOCATION
      OUT OF MEMORY

op het vdu scherm geeft de pearl ook maar 23% aan.

Wat kan ik hier aan doen, en hoe komt dit.
      het probleem is dat er geen personality's in het interne geheugen staan, dus heb ik aan deze pearl hetzelfde al een ma 48/6

groeten Piet
      Als je deze boodschap krijgt, dan is dat met vuur spelen, en ik spreek uit ondervinding. Denk maar aan pure horror:

* Midden in een show gaat alles uit behalve een eleptische strobo en je hebt totaal geen controle over de console
      * soft reset werkt niet meer
      * in het donker een jumper op het moederbord versteken.
      * je hebt de show natuurlijk gesaved op je diskette, maar door je "memory out of allocation" is je showfile ook nog eens corrupt geworden, waardoor je mag beginnen patchen.

Dus echt geen aanrader ...

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

Met een dergelijke storing is er maar 1 remedie:
        " Go see the Docter!"

In lampjestaal: Inpakken en naar je leverancier met die computer!

Beterschap!
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• keenoncoolstuff
          • May 2003
          • 695

Originally posted by Lighting
          De Software upgrade van 2000 naar 2004 is niet alleen een software update maar ook een hardware update zonder deze hardware kun je de 2004 software niet runnen
          Hoe was dat ook alweer? Een goede voorbereiding is het halve werk...?
          Als je je een beetje in de materie had ingelezen had je nu niet met een niet-functionerende tafel gezeten. Maarja, dat is gebral achteraf...

Groet, Rob.
          All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
          If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• CoenCo
            • Feb 2005
            • 230

Download eerst de manual hier: http://www.avolitesdownload.com/Down..._Man270804.pdf
            hoofdstuk 13.1.0 en verder.

Als de tafel nog enigszins werkt via system-service-tests-memorytest eerst kijken of je geheugen nog goed is én of je wel extended memory hebt. Heb je géén extended memory dan kan je geen 2004 software draaien. Je kan evt extended memory bestellen bij fairlight (NL).

Indien de tafel niks meer doet, dan kan je via de AVOS jumper (wederom zie manual) proberen een oudere software versie installeren (sept2000 bijv)

Comment

Working...