Ik ben niet bepaald ervaren met rookmachines, maar ik heb een Antari Z1500 tot mijn beschikking en nu werd mij gevraagd of ik er nog meer 'rook-vloeistof' bij wou kopen dan één tankinhoud. Nu heb ik geen idee over hoeveel vloeistof je nodig hebt en weet ik ook wel dat dit afhankelijk is van de omstandigheden, maar praten we (op vol vermogen) over liters, milliliters of wat dan ook per minuut?
Rookmachine Verbruik
Collapse
X
-
Labels: None
-
Kijk eens in de manual...
Ik spuit op een feestje met een kleine z80 van antari maar een 1/4 tank er door heen.deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen? -
ik denk niet dat je een tank half leeg krijgt op een fuif als je er op een normale manier mee omgaat, het zou met al verwonderen als je 1/4 leeg kreeg.
je krijgt natuurlijk alles leeg als je wilt...
ik heb hier 2 bussen staan, 1 giet ik in mijn rookmachine en de andere houd ik als reserve voor moest het op een slecht moment leeg zijn in het machien.
mvg
joostComment
-
Dit is ook erg afhankelijk voor de toepassing.
Mocht je de rookmachine buiten gebruiken bij een beetje wind..dan blaas je uiteraard meer dan binnen in een ruimte van 6x4 meter...
Tevens is het afhankelijk van de soort vloeistof.
Sommige vloeistoffen zijn vrij dun, en zijn zo verdwenen, anderen daarin tegen zijn zwaarder en blijven lang hangen.Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay PakyComment
Comment