Sirius 24

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Luc2610
    • Jun 2009
    • 1

Sirius 24

Hallo iedereen,

Heb een Sirius 24 met diverse problemen, nl bij het aanzetten van de lichttafel blijven alle leds branden en blokkeert de tafel.
    Heb de Sirius al eens even open gedaan en de batterij die uitgelopen was vervangen door een nieuwe, de nodige printbanen die aangetast waren door het zuur in orde gebracht en op diverse punten de spanning nagemeten, zelfs op het RAM IC, pin 28, de volledige batterijspanning.

Is er iemand die mij verder kan helpen, zijn er eventueel nog spareparts van de sirius te krijgen?

Alvast bedankt, Luc
  • Bobby V
    • Jun 2009
    • 1

Mmmm zo te horen kan je al beter een nieuwe kopen hem helemaal laten opmaken gaat redelijk veel kosten peins ik.

Comment

• philippepoppe
      • Jun 2004
      • 21

De belangrijkste vraag in zo'n geval is natuurlijk...heb je een manual. En daarmee bedoel ik niet de gewone gebruikershandleiding, maar de 'service manual' inclusief de technische plannen.

Indien je die niet in je bezit hebt en je geraakt er ook niet aan via de fabrikant (wat misschien wel kan lukken bij zo'n oude tafel), geef ik het project weinig kans op slagen.

Als je de plannen wel hebt, zou ik de gok wel wagen...
      (voor het bestellen van eventuele reservestukken, kan je nog steeds afwegen of het wel rendeert)
      => als je de plannen online zet, wil ik gerust wel even meedenken

Mvg,

Philippe Poppe

EDIT

Extra tip => Zero 88 Support Forum -> Other Discontinued Products
      (technisch forum van zero88 met een speciale afdeling voor 'discontinued products')
      Last edited by philippepoppe; 14-06-09, 08:36.

Comment

Working...