Musical HQPOWER VDPC146 HELP!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ-Emile
    • Dec 2008
    • 70

Musical HQPOWER VDPC146 HELP!

Ik moet het licht voor de musical doen.
    Via deze controler:
    HQPOWER VDPC146
    Er zijn 12 Par 56 op aangesloten.
    Ik wil een programma/scene maken maar ik heb Geen idee hoe het met deze controlller moet
    Zouden jullie mij kunnen helpen??
    Hier de site:
    Eijlander Electronics: Winkel - Licht apparatuur - Besturing - HQPower - HQPOWER VDPC146
    Mvg,
    Emile
    Pioneer CDJ-1000 MK3

Duh!
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

Dan lees je toch de handleiding?
    Mocht je die niet hebben: vinden via Google of opvragen bij de fabrikant (Velleman).

Comment

• DJ-Emile
      • Dec 2008
      • 70

Beste,
      Ik heb de hele gebruiks aanwijzing gelezen.
      Er staat ook aangegeven hoe je een Scene/ Programma opneemt.
      Maar hij loopt niet af.
      Ik weet niet of het aan de Par 56 licht want ze zijn via een Dimmer aangesloten.
      Ik heb de Dimmers gecheckd.
      En ben erachter gekomen dat alles het doet, de schuifknopjes doen het ook gewoon.
      Aleen het progerameren gaat niet goed.
      Heb je anders iets hoe ik anders kan programeren?
      Mvg,
      Emile
      Pioneer CDJ-1000 MK3

Duh!

Comment

• DMiXed
        • Jan 2008
        • 370

heb al vaker dit soort controllertjes onder handen genomen,
        maar dan van andere merken. Maar de werkwijzen zijn zover ik weet
        allemaal hetzelfde, dus dat zou geen probleem moeten zijn...

eerst hou je RECORD ingedrukt, en druk je de Record code in (4 cijfers, soort pincode). Dan, als je die hebt ingetoetst, en die ook nog juist is, gaan alle lamjpes mooi knipperen, en zit je in RECORD-MODE. Zet je schuifjes hoe je ze wilt, druk op RECORD, dan sla je je stap op. Wil je je scene opslaan, duw dan nog eens op RECORD en hou hem vast, en druk vervolgens op de scene naar keuze (scene 1--> RECORD inhouden en op de flashbutton van scene 1 drukken), los laten en dan moeten alle lampjes weer een aantal keer flikkeren. Dan heb je je scene opgeslagen.

Als je een chase wilt opbouwen, zet je steeds alle schuifjes zoals je ze wilt hebben, en duw je voor een nieuwe stap op de RECORD knop. Het display geeft altijd één stap meer aan dan je hebt geschreven, dus als je vier stappen hebt gemaakt, staan er op het display 005 of gewoon 5. Als je je chase vast wil leggen, dan hou RECORD in, en duw dan weer op de flash-button van de gewenste scene, de lampjes flikkeren weer, en je chase is vastgelegd!

Let er trouwens op, dat je in SCENE mode zit, en niet in 24 kanaals mode, of in 2*12 kanaals mode, dan kun je niet schrijven! de mode verander je, hoe verrassend ook, met de knop MODE SELECT.

Veel succes,
        Last edited by DMiXed; 25-06-09, 16:16. Reason: etwas vergessen! =D
        Jeroen van Geffen

Comment

Working...