Overal zie je aanbiedingen van een showtech led par56 van zo'n 30 a 40 euro. Ik denk: leuk voor thuis! Neem er 10 en je kunt je huiskamer er mooi mee uitlichten. Of toch niet? Hoe zijn jullie ervaringen met deze ledpar? Ze zullen wel niet al te best te dimmen zijn, maar aangezien lichtopbrengst in deze niet zo belangrijk is kun je er misschien een grijs-filter voor doen zodat de laatste 0-5% niet zo abrupt dimt. Hoe denken jullie hierover?
Showtech LED-par56 van 30 a 40 ero
Collapse
X
-
Heb ik ook eens ove nagedacht, voor achter de bank en tv kast.
Zal prima moeten werken, maar zo'n grijs filter lijkt me niks...
Ik wou alleen ledrains nemen van chauvet, die zijn wat kleiner en ook in par 36 versie aanwezig, is wat makkelijker weg te werken.deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen? -
Met die LEDparren is niks mis hoor.. Ze zijn zo goedkoop omdat er zo gigantisch veel vraag naar is, er wordt meer geproduceerd en dus daalt de prijs..MEEO Audio Licht Rigging,
Mark van der Werff
GroningenComment
-
-
een echte man gaat met zijn bavaria naar de hornbach, haalt daar onderdelen en gaat vervolgens zelf zijn ledpar bouwen
(Zegt degene die voor op zijn kamer omgebouwde PAR 64 lampen heeft..)MEEO Audio Licht Rigging,
Mark van der Werff
GroningenComment
-
dan zou ik die bavaria weghalen ^^deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?Comment
-
Ook leuk voor thuis:
Een doe-het-zelf dimmer van 8 kanalen.
DMX dimmer pack
Ik ga binnenkort eens zo'n ledpar bekijken en er denk ik een stel aanschaffen. Ben mijn verlichting die ik nu heb beu!Comment
Comment