Muur met pinspots

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • chippie
    • Jul 2006
    • 528

[QUOTE=Stoney3K;513423]Met zelf bouwen kom je ook een heel eind, als je een paar woordjes microcontroller spreekt:

En welke processor, microcontroller is er gebruikt? Schema's etc. DMX aanstuurbaar?
    IF YOU PAY PEANUTS......YOU GET MONKEYS.

Comment

• soulman18
      • Mar 2006
      • 7

heeft iemand enig idee bij welk bedrijf, omgeving amsterdam, ik deze Jarag modules kan huren?

alvast bedankt.

gr.

Comment

• keenoncoolstuff
        • May 2003
        • 695

Uit de begeleidende tekst bij het filmpje:
        Short demo with 10 ledstrips with my DMX receivers. Controlled with Freestyler DMX software
        Volgende keer graag zelf even verder kijken dan je neus lang is...

Groet, Rob.
        All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
        If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• G.P.Fransen
          • Nov 2001
          • 191

Sunstrip kan idd ook leuk effect geven en zeker op grotere schaal, leuk voorbeeld vind je op YouTube - Sunstrips (na de eerste 30 sec. dan is even flip mode xD )
          Last edited by G.P.Fransen; 06-02-10, 22:23.

Comment

• soulman18
            • Mar 2006
            • 7

okej, het me in dit geval echt om jarag, niet om active sunstrips.

Comment

• Lala
              • Sep 2008
              • 370

Originally posted by soulman18
              okej, het me in dit geval echt om jarag, niet om active sunstrips.
              Rentall heeft ze, en ze zitten nu ook in Amsterdam. Dus daar eens even informeren

Comment

• chippie
                • Jul 2006
                • 528

Bij Showtec hebben ze deze lampjes sindskort ook in vierkant 5x5. Kost wat minder dan Jarag.....

Comment

• soulman18
                  • Mar 2006
                  • 7

bedankt! ik heb zojuist een offerte aangevraagd.

die showtec dingen zijn inderdaad flink goedkoper. alleen vraag ik me af wat de levensduur van die dingen is. misschien kan ik ze voor 200 euro duurder beter zelf maken en dan knappe dimmers hebben.

Comment

• bramm14
                    • Jun 2009
                    • 17

Haha idd,, Showtec is opzich geen verkeerd merk,, maar wel meer iets voor beginners! Je moet dit merk niet gebruiken in fuifhokken of disotheken of zo.. Daarvoor is t minder geschikt.

Originally posted by soulman18
                    bedankt! ik heb zojuist een offerte aangevraagd.

die showtec dingen zijn inderdaad flink goedkoper. alleen vraag ik me af wat de levensduur van die dingen is. misschien kan ik ze voor 200 euro duurder beter zelf maken en dan knappe dimmers hebben.

Comment

• Drumvogel
                      • Nov 2004
                      • 175

Ik snap niet waarom Showtec alleen iets is voor beginners. Ik kom bij ieder bedrijf wel iets tegen met een DAP of Showtec logo...

Niet iedereen rijdt een Mercedes of een Rolls Royce. Er zijn vele vele andere merken die net als de voorgenoemde vier wielen en een motor hebben maar misschien niet zo lekker rijden.

Showtec is gewoon een goed merk. Misschien is een mooie Volkswagen Golf is voor velen net zo'n trots als een Rolls Royce voor meneer De La Haije. Want die heeft hij na 15 jaar wel verdiend.

Comment

• Rolandino
                        • Mar 2007
                        • 1451

Originally posted by bramm14
                        Haha idd,, Showtec is opzich geen verkeerd merk,, maar wel meer iets voor beginners! Je moet dit merk niet gebruiken in fuifhokken of disotheken of zo.. Daarvoor is t minder geschikt.
                        Dit is echt wel flauwekul wat je daar zegt.

Ik denk dat in alle discotheken de basisverlichting ( parren ) voor 80% Showtec zijn.

ook veel grote professionele shows ( en dan van echt groot formaat ) worden veel produkten gebruikt van Showtec .

Showtec heeft inderdaad ook rommel maar gelukkig ook veel goede betaalbare produkten die erg goed zijn en een goed efect geven.
                        EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• mhsounds
                          • Sep 2009
                          • 933

Makkelijk toch dat showtec?
                          Kost minder en bijv de parren, sunstrips, sterrendoeken gebruiken we allemaal klein of professioneel.

De movingheads enzo zijn natuurlijk gewoon ruk maar de 'basis' dingen vind ik dik in orde.
                          Freelance Light and Video |
                          Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• FLS
                            • Aug 2008
                            • 72

yep totaal mee eens

Comment

• chippie
                              • Jul 2006
                              • 528

Och ja er zijn wel toestellen die wat mankeren van showtec maar met een soldeerbout kun je er aardige dingen van maken......zoek maar eens naar triac. Heb de T-4Bar al enkele maanden lopen met nieuwe zwaardere triacs en lopen als een trein. Dus die 25 triacs in de matrix zijn misschien ook van slechte kwaliteit zou het betwijfelen maar dan vervangen en je hebt een super apparaat.

Comment

Working...