Martin maxxyz modules

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ_S_A_M_x
    • Feb 2009
    • 17

Martin maxxyz modules

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze light contollers???

Ze zien er mij wel heel modulair en handig uit en hopelijk ook degelijk.

Ook zou ik de prijzen eens willen weten, als er iemand ze weet vertel het mij dan.

Alvast bedankt voor de reacties.
  • Joan Costa
    • Aug 2009
    • 1

Hallo DJ_S_A_M_x

Een MaXXyz great controller kost netto rond de €24.000
    Dan heb je nog uitbreidingen die je erbij kunt kopen
    Voorbeelden hiervan zijn een extra wing (extra schuiven)
    Voor alle info kun je terecht op de martin website waar je alles kunt terugvinden en lezen

Comment

• harm wellink
      • Jan 2007
      • 23

Ik denk dat je de Maxxyz Compact modules bedoelt, niet?
      [CENTER]And there was light!
      [/CENTER]

Comment

• DJ_S_A_M_x
        • Feb 2009
        • 17

Originally posted by harm wellink
        Ik denk dat je de Maxxyz Compact modules bedoelt, niet?
        Inderdaad, hier had ik graag wat prijzen van gekend, want deprijzen zijn haast niet te vinden.

Comment

• stekelvarke
          • Dec 2004
          • 1062

De prijzen die ik heb zijn enkel richtprijzen, voor een concrete prijs ga je uiteraard naar je Martin verdeler.
          De Cerebrum(de eigenlijke stuurunit zegmaar) is uiteraard de duurste voor zo'n €8400.
          De andere modules schommelen tussen de 6300 voor de duurste (de buttons) en 3500 voor de goedkoopste (de submasters).
          Ik vind dit een goed gevonden concept, zeker voor middelgrote verhuurbedrijven, zij kunnen dan één grote console maken voor de grotere dingen, en de volgende dag verdelen in losse modules samen met een laptop met Maxxyz PC voor kleinere evenementen.
          Maar persoonlijk vind ik de prijs te hoog om het echt een succes laten te worden (kijk maar is naar de prijs van bv een Road Hog).
          exit night into LIGHT

Comment

• DJ_S_A_M_x
            • Feb 2009
            • 17

Originally posted by stekelvarke
            De prijzen die ik heb zijn enkel richtprijzen, voor een concrete prijs ga je uiteraard naar je Martin verdeler.
            De Cerebrum(de eigenlijke stuurunit zegmaar) is uiteraard de duurste voor zo'n €8400.
            De andere modules schommelen tussen de 6300 voor de duurste (de buttons) en 3500 voor de goedkoopste (de submasters).
            Ik vind dit een goed gevonden concept, zeker voor middelgrote verhuurbedrijven, zij kunnen dan één grote console maken voor de grotere dingen, en de volgende dag verdelen in losse modules samen met een laptop met Maxxyz PC voor kleinere evenementen.
            Maar persoonlijk vind ik de prijs te hoog om het echt een succes laten te worden (kijk maar is naar de prijs van bv een Road Hog).
            De prijs is inderdaad hoog en met dat bedrag kan je dan indeplaats van een chamsys tafel kopen.

Comment

• LJ Gerrit
              • Apr 2002
              • 479

Originally posted by DJ_S_A_M_x
              De prijs is inderdaad hoog en met dat bedrag kan je dan indeplaats van een chamsys tafel kopen.
              Dit is appels met peren vergelijken. Ik werk als een van de eersten in Nederland met een MaXXyz en doe dat nog steeds vele jaren zonder problemen. Dus die "wat te hoge" prijs is het zeker waard geweest.
              ------------------------------------------------
              Without colour, there is no perception
              ------------------------------------------------
              MvG

Gerrit Schottert
              Controllux

Comment

Working...