beste forummers
hopelijk kunnen jullie mij helpen.
heb zaterdag een klusje met een chamsys magicQ op de pc, een pc wing en een Xtra wing.
nu zit ik met het volgende probleem:
ik ben een HOG1000 gebruiker, en als ik onder een fader enkele cue's zet, dan kan ik hierdoor scrollen met de play/pause knoppen.
nu bij een chamsys wordt deze cuestack automatisch een chase. hoe kan ik dit disablen?
ik heb al alle cuelist-options zitten doorworstelen maar ik vind niet direct de optie die ik nodig heb... weet iemand van jullie waar dit zit?
ik wil dus gewoon manueel kunnen scrollen door de cue-stack ipv dat dit automatisch een chase is.
bijv:
fader 1
* cue1: intensity open
* cue2: strobe slow
* cue3: strobe fast
* cue4: strobe random
fader 2
*cue1: col white
*cue2: col blue
...
fader3
*cue1: gob open
*cue2: gob 1
...
onder deze faders mag dus GEEN chase lopen!
hopelijk kunnen jullie mij helpen.
heb zaterdag een klusje met een chamsys magicQ op de pc, een pc wing en een Xtra wing.
nu zit ik met het volgende probleem:
ik ben een HOG1000 gebruiker, en als ik onder een fader enkele cue's zet, dan kan ik hierdoor scrollen met de play/pause knoppen.
nu bij een chamsys wordt deze cuestack automatisch een chase. hoe kan ik dit disablen?
ik heb al alle cuelist-options zitten doorworstelen maar ik vind niet direct de optie die ik nodig heb... weet iemand van jullie waar dit zit?
ik wil dus gewoon manueel kunnen scrollen door de cue-stack ipv dat dit automatisch een chase is.
bijv:
fader 1
* cue1: intensity open
* cue2: strobe slow
* cue3: strobe fast
* cue4: strobe random
fader 2
*cue1: col white
*cue2: col blue
...
fader3
*cue1: gob open
*cue2: gob 1
...
onder deze faders mag dus GEEN chase lopen!
Comment