Dag forum leden,
Ik ben op het moment een lijstje aan het maken, welk licht ik nu precies wil hebben.
Ik heb al heel veel op forum's gekeken en youtube filmpjes gezien.
Dus ben ik tot de conclusie gekomen dat deze 2 scanners goede scanners zijn. Goed merk en stevige kwaliteit.
(scx600 en scx700)
Nu wil ik even jullie mening/ervaring horen, hoe groot mag de ruimte zijn voor deze scans om goed tot zijn recht te komen?
of misschien anders gezegd voor hoeveel mensen is deze scanner geschikt?
Ik wil dan graag 2 scanners kopen: (Max. 4 scanners in de toekomst)
2x scx600 of 2x scx700
Ik wil ze dan op een hoogte rond de 3m hangen. Het is NIET voor een vaste installatie bedoelt.
Tot slot de laatste vraag, Welke basis-/parren verlichting adviseren jullie mij bij deze scanners? (Het liefst LED parren)
Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen
mvg
Pyro-Brad
Ik ben op het moment een lijstje aan het maken, welk licht ik nu precies wil hebben.
Ik heb al heel veel op forum's gekeken en youtube filmpjes gezien.
Dus ben ik tot de conclusie gekomen dat deze 2 scanners goede scanners zijn. Goed merk en stevige kwaliteit.
(scx600 en scx700)
Nu wil ik even jullie mening/ervaring horen, hoe groot mag de ruimte zijn voor deze scans om goed tot zijn recht te komen?
of misschien anders gezegd voor hoeveel mensen is deze scanner geschikt?
Ik wil dan graag 2 scanners kopen: (Max. 4 scanners in de toekomst)
2x scx600 of 2x scx700
Ik wil ze dan op een hoogte rond de 3m hangen. Het is NIET voor een vaste installatie bedoelt.
Tot slot de laatste vraag, Welke basis-/parren verlichting adviseren jullie mij bij deze scanners? (Het liefst LED parren)
Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen

mvg
Pyro-Brad
Comment