HQ Power VDL-1200SM JEM fluid combi?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • T_Sound
    • Sep 2009
    • 267

HQ Power VDL-1200SM JEM fluid combi?

Hallo,

Mijn buurjongen heb een HQ Power VDL-1200SM gekocht en hij wil weten welke vloeistof daar in moet.

Nu gebruiken wij gewoon JEM en Pro 2000 Rookdozen en daar ook gewoon JEM fluid bij.

Weet iemand of de rookmachine van HQ Power tegen JEM rook-vloeistoffen kan? Zo kan hij gewoon af en toe een beetje vloeistof van mij krijgen.

Iemand geprobeerd? Of weet iemand of dit ook gewoon werkt in die rookdoos? Of gaat daar gewoon van dat goedkopen conrad vloeistof in (of iets in die geest)?

Hopelijk kan iemand me helpen.

Alvast bedankt.

Groeten T_Sound
    Last edited by T_Sound; 01-12-09, 15:06.
    Geluidmixen, doe je met gevoel, maar meer met je gehoor!
  • mhsounds
    • Sep 2009
    • 933

Hij zal de Jem vloeistof gewoon aankunnen, de conradvloeistof zal schadelijker zijn
    Freelance Light and Video |
    Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• T_Sound
      • Sep 2009
      • 267

Naja omdat die HQ Power volgens mij ook niet een professioneel apparaat is. Of denk je dat ie een stuk professioneler is dan een conrad e.d. rookdoos?

Comment

• laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

Ja, een 1200 Watt rookmachine van HQ Power is wel degelijk professioneler dan een Conrad speeldoos. Natuurlijk is het geen JEM o.i.d.
        Overigens mag er zeker JEM rookvloeistof in. Leeft ze waarschijnlijk langer mee dan met de eigen aanbevolen types.
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• T_Sound
          • Sep 2009
          • 267

Bedankt namens de buurjongen, nu kan hij af en toe wat vloeistof van mij gebruiken ipv. zelf andere te moeten kopen.

Naja als hij veel gaat gebruiken moet er toch wel betaald worden, maargoed. Nu kan hij zijn rookdoos tenminste testen.

Best handig, zon ding kopen, maar geen vloeitsof mee kopen.

Allemaal bedankt.

MVG T_Sound en Robert (buurjongen)

Comment

Working...