Elation Emulation software

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ-Jan
    • Jun 2008
    • 327

Originally posted by JeroenVDV
    Excuus, de laatste online release heeft inderdaad nog 8x10 buttons. Dat wordt 8x8 buttons.
    Waarom veranderd dat naar 8? Komt er dan iets nieuws in de ruimte die dat opleverd?

Ben zo-en-zo erg benieuwd wat er allemaal veranderd in de nieuwe versie die januari verschijnt, heb je wat meer info?
    Event-Light

Comment

• Rolandino
      • Mar 2007
      • 1451

Komt er weer een nieuwe versie ?

Wat is nu het beste om op te slaan ?

Bank 1 bv parren
      Bank 2 bv scans
      Bank 3 heads

enz enz

Of :

Bank 1 parren en bewegingen voor heads
      Bank 2 kleuren voor heads

enz enz

Snap de logica nog niet echt.

mij lijkt simpel om in een bank de parren te zetten

andere bank de scans

enz enz maar dit is niet gebruikelijk ?

ben sunlite gewend met voor elke fixture een eigen pagina vandaar .............
      EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• Rolandino
        • Mar 2007
        • 1451

Heb het weekend een show zelf gedraaid met de Emulator en moet zeggen dat het live beter werkt als met sunlite in ieder geval kan je makkelijker in het systeem zitten.

Nu heb ik wel een vraag als ik op bv de scans een standaard move bv circle pak kan ik deze niet sneller of langzamer krijgen

nu is mijn vraag Hoe werkt dit kan het niet in de papieren vinden.

Ik kan wel stappen maken in een cuelist en deze via chase afspelen ( chase loopt dus op ingestelde beat )

Ook ben ik er niet aan uit om wat onder welke knoppen of faders te zetten.

Iemand een idee ?

HEb ook gemerkt dat de BLACKOUT en MASTER FADER alleen reageert op de faderkanalen en niet op de switches klopt dat ?
        EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

Working...