"WHITE' Pearl Expert
Collapse
X
-
Een schrijfbare pearl is opzich wel practish, denk alleen wel dat je op moet gaan passen waar je je vingers neerzet..
Hmm, welke chase had ik daar toch ook alweer staan..?
Moet maar kijken wat t wordt, de ''herschrijfbare roller'' wordt na een tijd ook mega ranzig van de inkt.. K gaffa de roller zelf altijd lekker onder.. -
Ik ben benieuwd wat de prijs ervan word..
Zelfde als de "normale" serie .. of zal ie een stuk hoger liggen?
Ben ook erg benieuwd naar de Avolites tiger touchGroeten fan 'n gek ut FryslanComment
-
Tiger Touch
Die had ik nog niet eens gezien, ben inderdaad ook erg benieuwd ook naar de prijs
En de expert touch wing...Freelance Light and Video |
Waarom zeggen ze allemaal trusst?Comment
-
Als je echt geen toekomst meer ziet in je producten breng je een "nieuwe" versie met een ander kleurtje knoppen of zijkantjes uit (2010....). Vervolgens vervang je alle mechanische onderdelen door een groot ELO touchscreen en stop je er software in die eruit ziet als een iPhone maar NIET zo reageert en werkt, en noem je hem Touch.
Creating shows beyond ImaginationComment
-
de touch ziet er veelbelovend uit vind ik kwa functionaliteit dan toch...
de comment van VDV is alweer typerend doch niet storend
Wat betreft de witte look, het is nieuw en dus ook vernieuwend maar ik hou het toch op mijn grijze? expert met een rol witte gaffaHold on a second, relax and listen...Comment
-
Ik heb de Tiger Touch al in het echt gezien. Erg mooi apparaat.
Deze draait dezelfde software als de Pearl Expert (en lijkt daarmee eigenlijk niet echt op de oude Tiger).
Prijs ligt iets boven die van een Pearl 2010 (scheelt niet zo heel veel).
Groeten HugoRenkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!
"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" VarroComment
-
Er zou zo'n systeem in moeten als in de digitale smarttouch tafels, daar zitten schermpjes onder je fader waar je gewoon op kan schrijven met zo'n touchpen (op een een apart touchgedeelte natuurlijk)Freelance Light and Video |
Waarom zeggen ze allemaal trusst?Comment
-
Avolites kon natuurlijk niet achter blijven na alle hybride tafels...MEEO Audio Licht Rigging,
Mark van der Werff
GroningenComment
-
Er zou zo'n systeem in moeten als in de digitale smarttouch tafels, daar zitten schermpjes onder je fader waar je gewoon op kan schrijven met zo'n touchpen (op een een apart touchgedeelte natuurlijk)Sound-Light-Laser-Foam-DancefloorComment
Comment