Welke dmx-artnet node voor wysiwyg (Pearl)

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hugovd89
    • Oct 2008
    • 22

    Welke dmx-artnet node voor wysiwyg (Pearl)

    Goede middag

    Ik wil graag een pearl koppelen aan wysiwyg, welke mogelijkheden zijn hiervoor. Er zijn zoveel dmx to artnet nodes beschikbaar (showtec, entec, elc) werken deze ook allemaal met wysiwyg.

    Ik zou ook graag willen weten wat zulke nodes kosten, aangezien ik geen online shop kan vinden die ze verkoopt (behalve de showtec dan).
  • Funmaker
    • Jun 2006
    • 922

    #2
    Hoi,
    Wij gebruiken naar alle tevredenheid de apparaten van Luminex. Zij hebben in samenwerking met Cast Software ook een klein progje geschreven zodat je via artnet je Wyg files kan aansturen.
    Meer info op hun site de prijs is mij echter onbekend.

    over welke pearl gaat het trouwens? wij koppelen vaak onze pearl expert aan een pc met wysiwyg.
    Hold on a second, relax and listen...

    Comment

    • NiTRO
      • Sep 2002
      • 677

      #3
      Originally posted by Hugovd89
      Goede middag

      Ik wil graag een pearl koppelen aan wysiwyg, welke mogelijkheden zijn hiervoor. Er zijn zoveel dmx to artnet nodes beschikbaar (showtec, entec, elc) werken deze ook allemaal met wysiwyg.

      Ik zou ook graag willen weten wat zulke nodes kosten, aangezien ik geen online shop kan vinden die ze verkoopt (behalve de showtec dan).
      Dus je wilt met de Pearl, je PC ingaan naar WYG......dan neem je toch gewoon een ENTTEC usb pro? Ik heb hem er ook tussen zitten voor als ik moet werken met tafels zonder Artnet uit.

      Comment

      • lucken
        • Sep 2002
        • 342

        #4
        De ELC Nodes werken perfect met Wysiwyg.
        Prijzen kan u krijgen door een mailtje te sturen naar de desbetreffende distributeurs.

        ELC in Nederland: Rolight
        ELC In Belgiƫ: AVL

        Comment

        • Hugovd89
          • Oct 2008
          • 22

          #5
          Alvast bedankt voor de oplossingen.

          Nu kwam ik net domweg op de avolites site dit tegen.
          ACDI

          Ik neem aan dat dit gewoon werkt of niet?

          Comment

          • Nisha
            • Jul 2006
            • 26

            #6
            Hallo Hugo,
            Werkt ACDI?

            Comment

            Working...