fixtures Club Spot 250

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • daveyb
    • Aug 2009
    • 150

fixtures Club Spot 250

Hallo,
    Ik ben al een tijdje op google aan het rondneuzen naar Fixtures van de Club Spot 250 van Showtec. Helaas niks kunnen vinden. Heeft iemand de Fixtures of eventueel al een filetje voor in Freestyler?

Alvast bedankt,
    Groetjes Davey
    We doen het goed, of gewoon niet !
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

WTF?
    Voor welke lichtcomputer ben je op zoek?
    Of...wat bedoel je met fixtures?
    Ik doe dit nog niet zo lang, wellicht komt daar mn kennisgat door, maar met een fixture wordt doorgaans een apparaat aangeduid, dus een Showtec ClubSpot 250 noemen we een fixture een Atomic3000 noemen we een fixture.

Wat bedoel jij en wat vraag je?

edit...zo....helemaal verkeerd gelezen!

Je zoekt fixtures voor freestyler, wel....freestyler heeft een eigen supportforum en als het nog niet bestaat, dan kan je zelf je eigen fixturefile maken

Een fixture maken= een apparaat maken
    Een fixture file malen, dat is iets anders!
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• remco_k
      • Sep 2002
      • 325

Fixture files voor FreeStyler kan je zelf maken met behulp van de handleiding en FreeStyler Fixture creator. Half uurtje werk.
      Vergeet 'm daarna niet te plaatsen in FreeStyler Fixture Files - User created Downloads zodat andere FreeStyler gebruikers er ook van kunnen genieten en om je fixture file in de volgende release van FreeStyler op te laten nemen. Lukt er iets niet dan bestaat FreeStyler Fixture Files - Help & Support voor wat hulp.

Ben je te lui dan kan je in FreeStyler Fixture Files - Fixture Requests vragen of iemand het voor je wil maken. Verwacht geen rijen mensen die dat ook daadwerkelijk voor je doen. Zelf maken = beter voor de ervaring. In dit vak moet je zelf-supporting zijn, dus investeer even in dat half uurtje en je bent de man.
      Developer of the new and improved Sound 2 Light application (SL.exe) for FreeStyler DMX.
      Freestyler is free DMX lighting control software used by many leading dj's, venues and lighting designers and supported by a vast network of users worldwide.

Elektronica werkt op rook. Als het eruit ontsnapt, dan werkt het niet meer!

Comment

• daveyb
        • Aug 2009
        • 150

Ja excuses van de onduidelijkheid. Ik weet dat je dat normaal in kan voeren maar ik heb tot nu toe altijd nog een filetje gehad. dus vandaar, maar is het voor iedereen te doen als je handleiding erbij pakt? Want ik neem aan dat als je channel niet goed programmeert dat hij dan gewoon 1 bepaalde functie verkeerd pakt?

gr.
        We doen het goed, of gewoon niet !

Comment

• remco_k
          • Sep 2002
          • 325

Originally posted by daveyb
          maar is het voor iedereen te doen als je handleiding erbij pakt? Want ik neem aan dat als je channel niet goed programmeert dat hij dan gewoon 1 bepaalde functie verkeerd pakt?
          Iedereen die het wil en een beetje basiskennis heeft van hoe het DMX protocol werkt, kan dat. Je kan als voorbeeld een andere moving head fixture file openen ter referentie.
          Als je een foutje maakt in de fixture file, kan dat onvoorspelbare gevolgen hebben en kan er iets heel anders gebeuren dat wat je had gedacht. Stuk gaat het in ieder geval niet.
          Developer of the new and improved Sound 2 Light application (SL.exe) for FreeStyler DMX.
          Freestyler is free DMX lighting control software used by many leading dj's, venues and lighting designers and supported by a vast network of users worldwide.

Elektronica werkt op rook. Als het eruit ontsnapt, dan werkt het niet meer!

Comment

Working...