Raar, je zou toch verwachten dat een vliegtuigkoplamp wel langer dan een paar uurtjes meegaat.
Edit:
Je hebt gelijk, volgens de GE specs (type 40576) gaan ze maar 25 uur mee. Beetje jammer van de serieschakeling is dat ze dan ook meteen allemaal uit zijn.
Nee, GE heeft ook par56 lampen van 50 watt (ACL) met een levensduur van 400 uur en nog wat leukere types, die alleen slecht geschikt zijn voor een waaier.
Vermoed trouwens dat op schiphol erg nette armaturen gebruikt worden met een prima reflector die je niet elke keer gaat vervangen en dat je dus volstaat met een betaalbaarder (en langer levend "peertje")
Edit:
Je hebt gelijk, volgens de GE specs (type 40576) gaan ze maar 25 uur mee. Beetje jammer van de serieschakeling is dat ze dan ook meteen allemaal uit zijn.
Nee, GE heeft ook par56 lampen van 50 watt (ACL) met een levensduur van 400 uur en nog wat leukere types, die alleen slecht geschikt zijn voor een waaier.
Vermoed trouwens dat op schiphol erg nette armaturen gebruikt worden met een prima reflector die je niet elke keer gaat vervangen en dat je dus volstaat met een betaalbaarder (en langer levend "peertje")
Comment